آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

ترامپ: شمار مراجعه مبتلایان به کرونا به بیمارستان در حال کاهش است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
رئیس جمهور آمریکا گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا که به بیمارستان مراجعه کرده اند ۵۰ درصد کاهش یافته است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا که به بیمارستان مراجعه کرده اند ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری روزانه خود درباره ویروس کرونا گفت: ما می‌کوشیم تمامی تجهیزات لازم برای مبارزه با این ویروس را تولید کنیم.

 

وی افزود: فرمانداران ایالت‌ها برای معالجه مبتلایان باید تدابیر لازم را بیاندیشند. برخی فرمانداران ایالت‌ها درپی کاهش محدودیت‌های اعمال شده برای ویروس کرونا هستند. ما در حال رایزنی با فرمانداران محلی برای اتخاذ راهبرد مناسب برای رفع محدودیت‌ها هستیم.

 

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: شاخص ابتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک و دیگر ایالت‌ها رو به بهبود است. ما باید به تولید کالا و خدمات ادامه دهیم. چرا با تولید نکردن برخی کالا، نیازمند واردات شویم؟

 

ترامپ همواره سازمان جهانی بهداشت را متهم به سهل انگاری در اطلاع رسانی در خصوص شیوع ویروس کرونا در چین کرده و به این بهانه در صدد کاهش حمایت مالی خود از این سازمان است. به تازگی ترامپ به دلیل آنچه سیاست چین محور سازمان جهانی بهداشت خوانده است، حمایت مالی آمریکا از این سازمان را قطع کرده است. همچنین ترامپ چین را متهم کرده است که در روند اطلاع رسانی درباره شیوع ویروس کرونا پنهان کاری کرده و همین امر منجر به از کنترل خارج شدن این ویروس شده است.

 

تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۴۰ هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند. دولت ترامپ در ابتدای شیوع این ویروس می‌کوشید آن را کم اهمیت جلوه دهد. با این حال، شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا ترامپ را بر آن داشت تا با فرافکنی به چین، رقبای سیاسی خود و حزب دموکرات حمله کند. به تازگی ترامپ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل طرح استیضاح خود متهم به منحرف کردن روند مقابله با ویروس کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------