ترامپ: یاد جان باختگان کرونا خواب را از چشم‌هایم می‌رباید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا در جریان گفتگویی اظهار کرد، یاد آنهایی که در پی ابتلا به ویروس کرونا جان باختند، خواب را از چشم‌هایش می‌رباید.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه خبری ای.بی.سی گفت: از فکر آنهایی که در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و خانواده‌هایی که کسی را در پی این بیماری به خاک سپردند، خواب به چشمم نمی‌آید. برای خانواده‌هایی که کسی را از دست دادند باید بگویم که من شما را دوست دارم و می‌خواهم بگویم که هرکاری از دست ما بربیاید، انجام می‌دهیم. می‌خواهم بگویم ما تلاش می‌کنیم تا از افراد بالای ۶۰ سال حفاظت کنیم.

 

ترامپ خطاب به آنهایی که یکی از عزیزان خود را در پی ابتلا به کرونا از دست دادند و به شدت از آن آسیب دیده‌اند، گفت: من شما را دوست دارم و ما با شما هستیم. ما برای شما کار می‌کنیم. اهمیتی ندارد که ما سال آینده چه کار می‌کنیم اما جای افرادی که عزیز کسی هستند را شخص دیگری نمی‌گیرد.

 

رئیس جمهوری آمریکا همچنین ادامه داد: این امکان وجود دارد که کسی زندگی خود را در پی بازگشایی مشاغل از دست بدهد اما مردم در دوران قرنطینه در پی خودکشی و سوءمصرف مواد می‌میرند. فاصله گذاری اجتماعی و سایر اقدامات حفاظتی همچنان پا برجاست.

 

ترامپ گفت: آیا افرادی در پی این بیماری تاثیر پذیرفته‌اند یا خیر؟ بله. آیا افرادی به شدت تاثیر گرفته‌اند؟ بله. اما ما باید با هم کشور را احیا کنیم و ما باید به زودی این کار را انجام دهیم.

 

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت، مدل‌هایی که برای تعیین جان باختگان کروناویروس استفاده شده‌اند، از همان روز نخست نادرست بود. بر اساس پیش‌بینی جدید از سوی دانشگاه واشنگتن که کاخ سفید در گذشته هم از آن استفاده می‌کرد، تعداد تلفات آمریکا تا ماه اوت به ۱۳۵ هزار تن خواهد رسید.

 

وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا هنوز مطمئن است که آمریکا واکسن کرونا تا پایان سال می‌سازد، وی گفت، نمی‌تواند از چیزی مطمئن باشد اما این یک اقدام واقعا خوب است.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین سه‌شنبه پیش از عزیمت به کارخانه ماسک‌سازی در آریزونا در جمع خبرنگاران از چین خواست تا درباره منشاء شیوع کرونا شفاف عمل کند. او گفت، ایالات متحده گزارشی را با ذکر جزئیات منشاء این ویروس منتشر خواهد کرد اما درباره جزئیات یا زمان انتشار آن سخنی به میان نیاورد. ترامپ به خبرنگاران گفت: ما قطعا بعد از مدتی گزارش خواهیم داد.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------