آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

جمهوری‌خواهان امیدوارند که بایدن، وارن را برای معاونت انتخاب کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,الیزابت وارن و بایدن
نظرسنجی شبکه سی بی اس در هفته گذشته نشان داد که الیزابت وارن، سناتور دموکرات و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گزینه محبوب دموکرات‌ها برای معاونت جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در صورت پیروزی در این انتخابات است. وارن در این نظرسنجی با ۷۱ درصد بالاترین جایگاه را در میان گزینه‌های احتمالی معاونت بایدن به دست آورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ جی تی یانگ، مدیر ارتباطات اداره برنامه و بودجه در دوران ریاست جمهوری جورج بوش پسر، رییس جمهور سابق آمریکا اما در مطلبی که از سوی پایگاه خبری هیل منتشر شده، نوشته است، انتخاب وارن برای معاونت بایدن بیش از آن که برای دموکرات‌ها و خودِ بایدن مثبت باشد، به نفع جمهوری خواهان است.

 

یانگ در این مطلب نوشته، بایدن که یک مردِ مسن سفیدپوست ثروتمند است، در آزمون تنوع حزب دموکرات رد می‌شود. بنابراین برای جبران این مساله که ضعف او محسوب می‌شود، متعهد شد که یک زن را برای معاونت خود انتخاب خواهد کرد. بایدن به معاونی نیاز دارد که این ضعف را برطرف کند و انگیزه‌ای را به رای دهندگان دموکرات بدهد که خود او قادر به ارائه آن به دموکرات‌ها نیست. وارن گزینه مناسبی برای این کار است. او با اینکه محبوبیت بسیار کمتری نسبت به برنی سندرز، نامزد سابق حزب دموکرات دارد و در رقابت دموکرات‌ها با اختلاف قابل توجهی از مایکل بلومبرگ پیشی نگرفته است، می‌تواند منافع زیادی برای دموکرات‌ها داشته باشد. او یک زن است و این مساله به بهبود وضعیت بایدن در آزمون تنوع کمک می‌کند.

 

با این حال به نوشته یانگ، به رغم تمام منافعی که انتخاب وارن برای دموکرات‌ها خواهد داشت، منافع او برای جمهوری خواهان بسیار بیشتر خواهد بود.

 

با توجه به نتایج ضعیف وارن نسبت به سندرز و با وجود انتخاب او به عنوان بهترین گزینه زن برای معاونت بایدن از سوی رای‌دهندگان دموکرات، اما  مردم او را دوست ندارند و چپ‌های آمریکایی هنوز فردی مانند سندرز را به او ترجیح می‌دهند. انتخاب وارن به این تصور که بایدن فردی میانه‌رو است نیز پایان می‌دهد و این موجب می‌شود که بایدن آرای میانه‌روها را به ترامپ واگذار کند.

 

یانگ در این مطلب نوشته است، بایدن هر کسی را که برای معاونت خود انتخاب کند، در این رقابت پیروز نخواهد شد اما جمهوری خواهان می‌توانند پیروز شوند و بیشترین اقبال را زمانی خواهند داشت که بایدن، وارن را به عنوان معاون خود انتخاب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------