آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ: این تروریسم داخلی است نه تظاهرات/خون فلوید هدر نخواهد رفت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر معترضان کشورش را تهدید به پایان تظاهرات کرد در غیر این صورت مجازات سختی را برای آنها پیش بینی کرد. 

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، اعتراضات و ناآرامی ها در آمریکا در واکنش به قتل « جورج فلوید» جوان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد.

 

شهرهای مختلف آمریکا چند روزی است که شاهد خشم معترضان و درگیری آنها با پلیس و نیروهای امنیتی بوده است و این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

 

دونالد ترامپ بار دیگر از تظاهر کنندگان خواست که به تجمعات خود پایان دهند.

 

او در کاخ سفید گفت:سوگند خورده ام که به عدالت و حق پایبند باشم. خون جورج فلوید به هدر نخواهد رفت اما نباید تظاهرات مسالمت آمیز رنگ و بوی خشونت به خود بگیرد. آنچه که اکنون رخ می دهد موجی از خشونت، بی نظمی و ویرانی اماکن است که بعضی از گروه های هرج و مرج طلب پشت آن هستند.

 

ترامپ ادامه داد: برای متوقف کردن خشونت دست به اقدامات فوری خواهم زد. من همه نیروهای نظامی و مدنی موجود را برای متوقف کردن خشونت و آشوب کنونی بسیج خواهم کرد. برای پایان دادن به این شرایط همه نیروهای تا دندان مسلح را وارد میدان خواهیم کرد.

 

رئیس جمهور آمریکا در پایان گفت: برگزار کنندگان و مسئولان چنین ناآرامی و تظاهراتی به ویژه سازمامن «آنتیوا» به زندان طولانی مدت محکوم خواهند شود. رفتارهای خشونت آمیز اخیر را نباید تظاهرات مسالمت آمیز دانست بلکه این عبارت از تروریسم داخلی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------