دادگاه پسرِ «بنیامین نتانیاهو» را به آزار و اذیت معترضان متهم کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بنیامین نتانیاهو
قاضی یک دادگاه در سرزمینهای اِشغالی با صدور حکمی فرزند ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به متوقف کردن عملیات ایذایی علیه رهبران اعتراضات مردمی ملزم کرد.

 به گزارش مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، قاضی «دوریت فاینشتاین» از دادگاه بخش بیت المقدس با صدور حکمی اعلام کرد که «یائیر نتانیاهو» فرزند ارشد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، باید هرچه سریعتر آزار و اذیت سه تن از رهبران اعتراضات مردمی علیه دولت نتانیاهو را متوقف کند.

 

گفتنی است که پسر نتانیاهو با انتشار آدرس منزل و شماره تلفن این افراد در صفحه توئیتر خود، خواستار برگزاری تظاهرات در برابر منزل این افراد شده بود.

 

بنا به حکم دادگاه، یائیر نتانیاهو موظف است که این پیام دعوت به برگزاری تظاهرات را از صفحه توئیتر خود- که بیش از ۸۸ هزار دنبال کننده دارد- حذف کند.

 

قاضی فاینشتاین در خصوص این حکم صادره نوشت: «من به او [یائیر نتانیاهو] دستور دادم که ظرف شش ماه آینده از آزار و اذیت شاکیان به هر شکل، شیوه و طریقی خودداری کند».

 

این حکم دادگاه یک روز پس از آن صادر شد که جمعیت عظیمی از معترضان در سرتاسر سرزمین اشغالی خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو شده و نحوه رسیدگی وی به مشکلات اقتصادی یا بهداشتی را به باد انتقاد گرفتند و استدلال کردند که با طرح اتهامات فساد علیه بنیامین نتانیاهو، وی نباید امکان و اجازه تصدی پست نخست وزیری را داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------