ترامپ: عملکرد دموکرات‌ها تهوع آور است/ واکنش ترامپ به گمانه‌زنی‌ها درباره سکته مغزی وی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به عملکرد رهبران محلی دموکرات در ایالت‌های مختلف حمله کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عملکرد رهبران دموکرات در ایالت‌های مختلف گفت: اتفاقاتی که در شهر‌های تحت اداره دموکرات‌ها رخ داده نگران کننده است. وضع این شهرها، تهوع آور است

 

وی افزود: به محض اینکه نیرو‌های گارد ملی وارد کنوشا شدند، همه (ناآرامی ها) بلافاصله متوقف شد. اتفاقات بد بسیاری در حال رخ دادن است که علت آن نیز همین شهردار بسیار ابله و بسیار نادان است.

 

رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چطور او شهردار شده است! تنها کاری که او بایستی انجام می‌داد این بود که یک تماس تلفنی (با گارد ملی) می‌گرفت. وی به عنوان یک احمق فقط نظاره گر هرج و مرج و ویرانی شهر بود.

 

ترامپ خاطر نشان کرد: فقط یک فرد احمق چنین وضعی را تحمل می‌کند. دموکرات‌ها مسبب اتفاقات ناگوار در ایالت‌های مختلف هستند.

 

ترامپ گمانه‌زنی‌ها درباره سکته مغزی وی را رد کرد 

رئیس‌جمهوری آمریکا برخی گزارش‌ها مبنی بر این‌که دلیل مراجعه از قبل برنامه‌ریزی نشده وی به مرکز پزشکی «والر رید» در سال گذشته میلادی، سکته مغزی خفیف بوده است را رد کرده و آن را اخبار جعلی خواند.

 

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برخی گزارش‌ها مبنی بر این‌که دلیل مراجعه از قبل برنامه‌ریزی نشده وی به مرکز پزشکی «والر رید» در سال گذشته میلادی، سکته مغزی خفیف بوده است را رد کرده و آن را اخبار جعلی خواند.

 

وی در پیامی توئیتری در این‌باره نوشت: «تمامی ندارد! آنها اکنون تلاش می‌کنند بگویند که رئیس‌جمهوری محبوب شما، من، به دلیل مجموعه‌ای از سکته‌های خفیف به مرکز پزشکی والتر رید رفته‌ است. این مساله هرگز برای این نامزد اتفاق نیفتاده است- اخبار جعلی. شاید اشاره آنها به نامزدی دیگر از حزبی دیگر است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------