ترامپ: تجمع طرفداران من مسالمت آمیز است/ درصورت پیروزی بایدن اقتصاد آمریکا از هم فرو می‌پاشد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
ترامپ در یک گردهمایی شلوغ انتخاباتی در کارولینای شمالی که خودش و بسیاری از طرفداران، ماسک نپوشیده بودند، از تجمعات طرفداران خود به عنوان اعتراضات مسالمت آمیز نام برد.

به گزارش شفقنا به نقل از گاردین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با مسخرهکردن معترضین این کشور که نسبت به رفتار نژادپرستانه پلیس معترضند، خطاب به طرفداران خود در کارولینای شمالی بیان کرد:هوادارانش باید شبیه افردی که علیه خشونت پلیس راهپیمایی می کنند بتوانند در راهپیمایی های برنامه ریزی شده انتخاباتی شرکت کنند.

 

او ادامه داد:آنها- دموکرات ها- قوانینی در این ایالت های تحت رهبری خود دارند که اجازه نمی دهند برای تبلیغات انتخاباتی بیش از پنج نفر تجمع کنند، شما نمی توانید به کلیسا بروید، نمی توانید کاری در بیرون انجام دهید. اما اگر بخواهید شورش کنید و فرار کنید مجاز به این کار هستید زیرا یک معترض مسالمت آمیز محسوب می شوید.

 

ترامپ تأکید کرد:که کامالا هریس هرگز نمی تواند اولین زن معاون رییس جمهور باشد. این یک توهین به کشور ما خواهد بود.

 

وی همچنين یک بار دیگر رای دهندگان را به تقلب در رای گیری ترغیب کرد.

 

گفتنی است، دونالد ترامپ و طرفدارانش در کارولینای شمال ماسک نداشتند و از دستورالعمل های ایالتی مبنی بر پوشیدن ماسک در تجمعات بالای ۵۰ نفر در مکان های سرپوشیده سرپیچی کردند.

 

ترامپ: درصورت پیروزی بایدن اقتصاد آمریکا از هم فرو می‌پاشد

رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار وعده‌های انتخاباتی ادعایی خود بار دیگر با بیان اینکه این کشور خیلی زود به واکسن کرونا دست خواهد یافت مدعی شد اگر بایدن رئیس‌جمهور شود اقتصاد یالات متحده از هم فرو می‌پاشد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات این کشور در وعده انتخاباتی دیگری مدعی شد: ما آمریکا را به دور از جنگ‌های خارجی سخیف که پایانی هم ندارد نگه خواهیم داشت.

 

دونالد ترامپ گفت: کاملا هریس، معاون بایدن نمی‌تواند نخستین زنی باشد که به منصب معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌رسد و اگر چنین شود این مساله توهین به آمریکا است.

 

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با بیان اینکه ایالات متحده خیلی زود به واکسن کرونا دست خواهد یافت مدعی شد: ما تا پیش از پایان سال جاری این واکسن را به دست خواهیم آورد شاید خیلی زودتر. جو بایدن و کاملا هریس تلاش می‌کنند تا علیه واکسن کرونا که تقریباً آماده است نظریه‌های توطئه را مطرح کرده و نشر دهند.

 

ترامپ ادامه داد: جو بایدن ضعیف است و همیشه در برابر چین تسلیم خواهد شد در حالی که ما قوی هستیم. من به این خاطر خود را نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌کنم تا آینده از آن آمریکا باشد و نه چین و دیگر کشورها. اگر بایدن رئیس‌جمهور شود اقتصاد ما از هم فرو می‌پاشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------