جزئیات اولین مناظره بایدن و ترامپ



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مناظره بایدن و ترامپ
نشریه پولیتیکو شنبه شب گزارش داد که در اولین مناظره بایدن و ترامپ آنان به خاطر کرونا با یکدیگر دست نمی‌دهند و انتظار می‌رود دو طرف از طریق تماس آرنج‌ها با هم خوش و بش کنند. 

به گزارش ایرنا، پولیتیکو به نقل از منابع خود در کمپین‌های انتخاباتی در مورد اولین مناظره بایدن و ترامپ که قرار است این هفته در اوهایو برگزار شود می‌نویسد، نامزد جمهوریخواهان و دموکرات‌ها به میزبانی مجری فاکس نیوز قرار نیست در این مناظره از ماسک استفاده کنند.

 

ترامپ قرار است در سمت راست و بایدن در سمت چپ بایستند.

 

همچنین قرار است در این دور از مناظرات ۷۵ تا ۸۰ نفر  از مردم حضور داشته باشند و  این افراد قبل از شروع مناظرات باید تست کرونا بدهند.

 

اولین دور مناظره انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا در محوطه کلینیک کلیولند دانشگاه کیس وسترن برگزار می‌شود.

 

برخلاف دوره‌های پیشین، نامزدهای انتخاباتی با رسانه‌ها گفت‌وگویی خبری نخواهند داشت و اصحاب رسانه باید برای دریافت مصاحبه از طریق مجازی از قبل هماهنگ کرده باشند.

 

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخاب دوباره و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برای کنار زدن وی، رقبای اصلی در این انتخابات محسوب می‌شوند.

 

رئیس‌جمهوری و معاون رئیس‌جمهوری آمریکا به صورت مستقیم با رای مردم انتخاب نمی‌شوند، بلکه توسط افرادی موسوم به «الکتُرها» برگزیده می‌شوند. در واقع مردم در انتخابات ۱۳ آبان ماه به این افراد رای می‌دهند و سپس آنها در مجمعی موسوم به «الکترال کالج» که امسال مشخص نیست به صورت حضوری خواهد بود یا مجازی، آرای خود را به نامزد مد نظر خواهند داد.

 

این مجمع، ۵۳۸ عضو دارد که هر چهار سال برای انتخاب رئیس جمهوری تشکیل می‌شوند. این عدد هم بر اساس تعداد کرسی‌های کنگره آمریکا اعم از ۱۰۰ سناتور و ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان تعیین شده است. سه رای الکترال هم برای منطقه کلمبیا تعیین شده است که واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا یکی از بخش‌های آن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------