آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انتقاد کاربران رسانه‌های اجتماعی از پلوسی به خاطر ترتیب دادن یک مهمانی شام در کنگره



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پلوسی
یکی از گزارشگران شبکه ان‌بی‌سی در توییتی اعلام کرد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حال ترتیب دادن یک مهمانی شام مخصوص در ساختمان کنگره برای اعضای جدید کنگره است؛ اقدامی که انتقاد شدید کاربران رسانه‌های اجتماعی از رئیس مجلس نمایندگان و به طور کلی قانون‌گذاران را به همراه داشته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این گزارشگر شبکه ان‌بی‌سی در این توییت نوشت: میزها و صندلی‌ها در این سالن مخصوص مهمانی‌های تجملی با فاصله چیده شده‌ و کاملا تمیز و ضدعفونی شده‌اند؛ اظهاراتی که تاکید دارد به خاطر پاندمی کرونا جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

 

وی تصویری از این سالن تجملی را در زیر پست خود به اشتراک گذاشت که در فضای مجازی به سرعت وایرال شد و انتقاد شدید کاربران از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و به طور کلی قانون‌گذاران را به همراه داشت.

 

ظاهران کاربران توییتر با حرف‌های این گزارشگر متقاعد نشدند و نگرانی‌های خود را نسبت به اینکه آیا چنین رویدادهایی باید در بحبوحه پاندمی کرونا برگزار شوند یا خیر ابراز کردند. در همین حال بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مقامات دولت به ویژه آنهایی که می‌گویند به طور جدی محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا را رعایت کرده‌اند، به ریاکاری و دورویی متهم کردند.

 

برخی دیگر از کاربران گفتند، در حالی که به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به شیوع پاندمی کرونا اقدامات امنیتی را جدی بگیرند، قانونگذاران آزادند تا مهمانی بگیرند. حتی یکی از کاربران اشاره کرد که این نخستین بار نیست که پلوسی دستورالعمل‌های بهداشتی فدرال را زیر پا می‌گذارد. پلوسی اوایل سپتامبر سال جاری میلادی در حالی که بدون ماسک به یک سالن آرایش رفته بود آن هم در زمانی که قرار بود آرایشگاه‌ها تعطیل باشند، دیده شد.

 

چلسی کلینتون، دختر هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز از مجلس نمایندگان خواست تا به دلایل امنیتی این رویداد را لغو کند.

 

دفتر نانسی پلوسی به این انتقادات پاسخ داد و با گفتن اینکه هر کاری که پلوسی انجام می‌دهد طبق دستورالعمل‌های دفتر پزشک کنگره است و این مهمانی شام نیز از این قاعده مستثنی نیست، برگزاری این رویداد را توجیه کرد.

 

درو همیل، معاون رئیس دفتر پلوسی در توییتی نوشت: دفتر ما با جدیت دستورالعمل‌های دفتر پزشک کنگره را از جمله درخصوص این مراسم شام دنبال می‌کند. این مراسم برای آنکه به الگویی برای ملت تبدیل شود، دچار اصلاحات و تغییراتی شده و به اعضای منتخب اجازه می‌دهد تا با رعایت فاصله اجتماعی خودشان غذای خود را بردارند.  

 

این اخبار در حالی منتشر شد کخه فرمانداران ایالت‌های آمریکا یکی پس از دیگری محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا را مجددا اعمال می‌کنند. این اقدامات جدید در حال حاضر در کالیفرنیا، واشنگتن و اورگان اعمال شده و تجمعات بیش از سه نفر را منع کرده و نسبت به مهمانی دادن در خانه‌ها هشدار داده است. این بدان معناست که عید شکرگزاری امسال مثل سال‌های قبل همراه با جشن و مهمانی نخواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------