آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

عمر البشیر به بیمارستان منتقل شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,عمر البشیر
رسانه ها اعلام کردند، رئیس جمهوری سابق سودان به دلیل وخامت وضعیت جسمانی خود صبح امروز (شنبه) برای معاینات پزشکی به بیمارستان نظامی علیا در ام درمان منتقل شد. 

به گزارش ایسنا، شبکه "الشرق للاخبار" به نقل از منابعی آگاه اعلام کرد، وضعیت سلامتی عمر البشیر، رئیس جمهوری سابق سودان که پس از براندازی دولتش در آوریل ۲۰۱۹ در زندان کوپر در خارطوم بازداشت است پس از مرگ برادرش عبدالله حسن احمد البشیر که هفته پیش در اثر ابتلا به کرونا درگذشت، وخیم شده است.

 

این منابع گفتند، قرار است البشیر آزمایشات مربوط به کرونا را هم بدهد هرچند علائم ابتلا به این ویروس را ندارد. عمر البشیر و برادرش در یک زندان قرار داشتند.

 

طبق اعلام رسانه های سودان، یاسر بشیر، مدیر دفتر البشیر هم روز جمعه در بیمارستان نظامی علیا به دلیل ابتلا به کرونا در زندان کوپر درگذشت.

 

عمر البشیر در پی اعتراضات گسترده مردمی در سال ۲۰۱۹ و سقوط دولتش زندانی شد و آخرین بار ۱۷ نوامبر در جلسه محاکمه در دادگاه دیده شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------