آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
یک منبع آگاه اعلام کرد در صورتی که اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت از خود انعطاف نشان ندهد، احتمالاً انگلیس بدون توافق از این اتحادیه خارج خواهد شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه در دولت انگلیس از احتمال خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون توافق خبر داد.

 

بر این اساس، پس از بیش از ۹ ماه مذاکره میان انگلیس و اتحادیه اروپا برای توافق بر سر برگزیت، اما هنوز هیچ دست آورد قابل توجهی حاصل نشده است. یک منبع آگاه در دولت جانسون اعلام کرد در صورتی که اتحادیه اروپا مواضع خود را درباره مذاکرات تغییر ندهد، احتمالاً لندن در پایان سال جاری میلادی بدون توافق اقدام به ترک این اتحادیه کند.

 

وی افزود: اتحادیه اروپا در مذاکرات از خود انعطاف نشان نمی‌دهد و خواسته‌هایی مطرح می‌کند که با استقلال ما تعارض دارد. ما نمی‌توانیم با توافقی موافقت کنیم که اجازه کنترل بر قوانین یا آب‌های سرزمینی ما را نمی‌دهد. ما ۳۱ دسامبر از اتحادیه اروپا خارج خواهیم شد.

 

پیش‌تر نیز برخی مقامات انگلیسی از جمله بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور از احتمال وقوع برگزیت بدون توافق خبر داده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------