آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

سخنگوی کاخ سفید: دولت بایدن از محدودیت‌های مسافرتی عقب نشینی نمی‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
جن ساکی اعلام کرد دولت بایدن محدودیت‌های مسافرتی که پیشتر از سوی ترامپ وضع شده بود را تغییر نخواهد داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی کالر، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی خود از ادامه محدودیت‌های مسافرتی از سوی دولت بایدن خبر داد.

 

جن ساکی اعلام کرد دولت بایدن از محدودیت‌های مسافرتی که از سوی دولت قبل در خصوص کشور‌های انگلیس، ایرلند، برزیل و آفریقای جنوبی اعمال شده بود، عقبگرد نخواهد کرد.

 

او گفت: این زمانی نیست که محدودیت‌ها بر مسافرت‌های بین المللی برداشته شود.

 

بر اساس این تصمیم، ممنوعیت ورود به آمریکا از سوی بیشتر شهروندان غیر آمریکایی که به انگلیس، برزیل، ایرلند و بیشتر کشور‌های اروپایی سفر داشته اند، باقی خواهد ماند. او اعلام کرد این ممنوعیت برای در بر گرفتن مسافرانی که به تازگی به آفریقای جنوبی نیز سفر کرده اند، توسعه داده خواهد شد؛ چرا که به سبب برخی گزارشها، گونه‌های جهش یافته کرونا که قابلیت شیوع بالاتری را دارند، در آمریکا در حال بروز هستند.

 

این تصمیم رئیس جمهور جدید دموکرات آمریکا بخشی از برنامه وی برای مقابله با کرونا خواهد بود.

 

از سوی دیگر، جن ساکی در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد کاخ سفید نمی‌تواند در خصوص امکان اجرای گفتگو‌ها میان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی وی اظهار نظر کند.

 

ساکی در پاسخ به پرسشی در این خصوص گفت: نمی‌توانیم در این مرحله انتظار هرگونه مذاکراتی را داشته باشیم؛ اما به طبع رئیس جمهور (بایدن) گوشی را بر می‌دارد و با شماری از سران اروپایی و خارجی صحبت می‌کند و تماس‌هایی در روز‌های آینده برنامه ریزی شده است که شما را در جریان آن‌ها خواهم گذاشت.

 

پیشتر دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود موضوع دیدار ولادیمیر پوتین با جو بایدن، همتای آمریکایی اش تا کنون در دستور کار نبوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------