آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

مشاور سابق ترامپ: قطعی برق تگزاس از تبعات انتخاب بایدن است!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
مشاور اقتصادی سابق دونالد ترامپ مدعی شده است که قطع شدن برق تگزاس با طوفان زمستانی سخت از تبعات حضور جو بایدن در کاخ سفید است. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، میلیون‌ها تن از شهروندان ساکن در ایالت تگزاس آمریکا با ورود جبهه هوای سرد بدون برق، گرمایش و آب باقی مانده‌اند. لری کادلو، مشاور اقتصادی رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که جو بایدن باعث قطعی برق بی‌سابقه شده است.

 

او درباره دولت بایدن به فاکس نیوز گفت: فکر می‌کنم آنها در بسیاری از این مسائل خیلی سریع به سمت جبهه چپ مترقی حرکت کرده‌اند. او سعی کرد آن را با صحبت درباره وحدت تعدیل کند. صحبت‌هایی در مورد حرکت به میانه بود که تعادل بیشتری وجود داشته باشد و یک برنامه چپ افراطی مترقی در کار نبود.

 

این مشاور دولت سابق آمریکا ادامه داد: متاسفانه در هفته‌های اول که البته یک ماه شده است، ما یک دستور کار مترقی چپ دیده‌ایم. او به دنبال بخش انرژی رفته است و شما برخی از تبعات آن را در تگزاس میبینید. این تنها آغاز مشکلات است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------