آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

نتانیاهو دوباره مسوول تشکیل کابینه شد



 نتانیاهو  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس اسرائیل با بیان اینکه هیچکدام از گزینه‌های پیشنهادی برای نخست‌وزیری از اکثریت لازم برخوردار نبودند، گفت نتانیاهو را به دلیل داشتن رأی بیشتر مأمور تشکیل کابینه کرده است. 

 علی‌رغم نداشتن اکثریت کرسی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» بار دیگر مأمور تشکیل کابینه شد.

 

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) گفت که شانس اول تلاش برای تشکیل کابینه را به نتانیاهو داده است. او ۲۸ روز فرصت دارد برای تشکیل کابینه و معرفی آن به کنست تلاش کند.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، ریولین با بیان اینکه گرفتن این تصمیم آسان نبود، توضیح داد هیچکدام از کاندیداها از اکثریت لازم برای تشکیل کابینه جدید برخوردار نبودند اما نتانیاهو به دلیل داشتن رأی بیشتر، انتخاب شد.

 

بر اساس این گزارش، در صورتی که نتانیاهو نتواند در موعد چهار هفته‌ای مقرر کابینه را تشکیل دهد، می‌تواند درخواست دریافت ۱۴ روز مهلت بیشتر را ارائه کند.

 

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ریولین در مراسم اعلام مأمور تشکیل کابینه، علاوه بر اینکه نتانیاهو را دعوت نکرده بود، گفت از ابعاد مشکل‌زای اعطای حق تشکیل کابینه به سیاستمداری که در حال محاکمه‌شدن به دلیل ارتشاء است، کاملا آگاه است.

 

انتخاب  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------