حمله موشکی مقاومت به سکوی گازی اسرائیل/حماس مجهز به زیردریایی شده است/استخراج گاز متوقف شد



حمله موشکی ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند، مقاومت فلسطین سکوی گازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل عسقلان را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

 به  گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، حماس با ده ها موشک سکوی گازی در نزدیکی سواحل عسقلان را هدف قرار داده است.

 

همچنین شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، فعالیت سکوی استخراج گاز تمار در دریایی مدیترانه پس از شلیک موشک های حماس متوقف شده است.

 

از سوی دیگر شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز گزارش کرد، حماس زیردریایی‌هایی دارد که قادر به حمل مواد منفجره به وزن ۵۰ کیلوگرم است.

 

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین ساعاتی پیش با ده ها موشک، شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه موسوم به غلاف غزه را هدف قرار دادند.

 

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

 

در حالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

 

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۸۴شهید اعلام کردند که در میان آنها ۴۷ کودک و ۲۹ زن به چشم می خورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------