آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آمریکا از اقدام استرالیا علیه حزب الله استقبال کرد



وزارت امور خارجه آمریکا ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از اقدام دولت استرالیا در افزودن تمامیت جنبش حزب الله لبنان به فهرست ادعایی گروه های تروریستی استقبال کرد.

به گزارش  مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه از اقدام اخیر استرالیا علیه جنبش حزب الله لبنان استقبال کرد.

 

«ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اتهامات واهی و بی اساس علیه حزب الله لبنان مدعی شد: عدم تمایز قایل شدن بین شاخه نظامی حزب الله و دیگر بخش های این سازمان تروریستی گامی تعیین کننده برای حرکت به سمت جلو است.

 

وی افزود: ماز اقدام استرالیا در تروریستی اعلام کردن تمامیت حزب الله استقبال می کنیم.

 

گفتنی است، دولت استرالیا اخیراً در پی فشارها و لابی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، مدعی شد حزب الله لبنان را تماماً یک «سازمان تروریستی» می‌داند.

 

این ادعا در حالی است که حزب الله لبنان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های سیاسی در این کشور به‌شمار می‌رود و در حمایت از موضوعات امت اسلامی و به‌ویژه موضوع فلسطین نقش به‌سزایی داشته است.

 

گفتنی است، آمریکا و رژیم صهیونیستی و لابی‌های صهیونیست از طرق مختلف سعی بر ضربه زدن به حزب الله و محور مقاومت دارند.

 

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای با اقدام اخیر دولت استرالیا در افزودن حزب الله لبنان به فهرست ادعایی تروریسم اعلام مخالفت کرده و تاکید کردند: این تصمیم در وهله اول در خدمت رژیم صهیونیستی و منافع استعماری آن است.

 

این گروه‌ها افزودند: توافق‌نامه‌ها و سفرها برای عادی سازی روابط و متهم کردن گروه‌های مقاومت به تروریسم تداوم ننگین توطئه‌ها علیه مردم فلسطین و امت اسلامی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------