آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تل آویو:اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند در سراسر لبنان با این گروه وارد جنگ خواهیم شد | نتانیاهو در دیدار با بلینکن: جنگ را تمام نمی‌کنم

به گزارش «کانال ۱۲» اسرائیل، تل‌آویو تهدید کرد در صورت عدم خروج حزب‌الله از منطقه، بخش‌های وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد. این شبکه…

اوباما و مرکل حملات هوایی به حلب را محکوم کردند



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,رئیس جمهور آمریکا و انگلا مرکل

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و انگلا مرکل صدراعظم آلمان تلفنی صحبت کرده و طرفین حملات هوایی به شرق حلب را محکوم کردند.

 به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، اوباما و مرکل با این ادعا که این حملات از سوی روسیه و نظام سوریه انجام شده، آن را محکوم کردند. این بیانیه می‌افزاید: روسیه و نظام سوریه مسؤولیت پایان دادن به درگیری‌ها در سوریه هستند و آنها باید به سازمان ملل این امکان را بدهند تا به مناطق تحت محاصره و صعب العبور در سوریه کمک‌های بشردوستانه ارسال کند.

 

به دنبال تشدید درگیری‌ها در حلب که بعد از پایان مهلت آتش‌بس روسی-آمریکایی در سوریه به آغاز شده، ظرف یک هفته صدها غیر نظامی کشته شده‌اند.

 

ارتش روسیه و جنگنده‌های سوریه در یک هفته گذشته به شکل مداوم مناطق تحت کنترل شورشیان را در حلب بمباران کرده‌اند و روسیه تاکید کرده که به این حملات ادامه می‌دهد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------