یک خبر جعلی، عامل تهدید هسته ای وزیر دفاع پاکستان علیه اسرائیل



در واکنش به این گزارش جعلی، وزیر دفاع پاکستان (خواجه محمد آصف) در توئیتر نوشت: "اسرائیل فراموش کرده که پاکستان هم یک کشور اتمی است."

 انتشار یک خبر جعلی در اینترنت باعث شد وزیر دفاع پاکستان، اسرائیل را تهدید هسته ای کند.

 

به گزارش عصرایران، در روزهای اخیر انتشار خبر غیرواقعی درباره تهدید اسرائیل علیه پاکستان واکنش وزیر دفاع این کشور را برانگیخت و باعث شد او اسرائیل را به تهدید اتمی تهدید کند.

 

همه چیز از انتشار گزارش نادرست و غیرواقعی در سایت خبری AWD آغاز شد. این سایت خبری با تحریف سخنان موشه یعلنون وزیر دفاع سابق اسرائیل این مطلب را از زبان او منتشر کرد که وی گفته بود اسرائیل برای نابودی پاکستان باید برای جنگ داعش، به سوریه نیروی زمینی اعزام می کرد.

  اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل , وزیر دفاع پاکستان

براساس گزارش منتشر شده در سایت خبری AWD سخنان وزیر دفاع سابق اسرائیل در واکنش به گفته های وزیر دفاع پاکستان درباره قصد این کشور برای مشارکت در جنگ با داعش منتشر شده بود.

 

در واکنش به این گزارش جعلی، وزیر دفاع پاکستان (خواجه محمد آصف) در توئیتر نوشت: "اسرائیل فراموش کرده که پاکستان هم یک کشور اتمی است."

 

وزارت دفاع اسرائیل هم در بیانیه ای اعلام کرد: سخنان منسوب به وزیر دفاع سابق اسرئیل (موشه یعلنون) که وزیر دفاع پاکستان به آن پاسخ داد کامل جعلی است.

 

روزنامه اسرائیلی هاآرتس در این باره نوشت: سایت خبری AWD قبل از این هم خبرهای دروغی را منتشر کرده بود از جمله اینکه پادشاه اردن همسرش ملکه رانیا را به قتل رسانده یا اینکه سازمان اطلاعات و امنیت مرکزی آمریکا (سیا) مسؤول ترور ترامپ است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------