اوه؛ برندی بر مدار سلامت و لطافت



محصولات اوه

 

یکی از نام‌هایی که در میان محصولات و تولیدات شوینده‌ها و مواد بهداشت شخصی، درخشان بوده و در میان مصرف‌کنندگان خانگی خوش‌آوازه است، برند «اوه» است که بر اساس تجربه و رویکردهای علمی و تجاری توانسته گوی سبقت را از دست هم‌تایان خود برباید و از خط پایان کیفیت و برتری به سلامت عبور کند. نامی که سال‌ها است در حوزه‌ی سلامت و بهداشت فردی، در تمام عرصه‌های این صنعت با موفقیت عمل کرده و به مسیر خود همچنان با امید و چشم‌اندازهای بیشتر ادامه می‌دهد.

 

اوه که با وارد کردن محصولات خود به ایران در سال 1378 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، از همان ابتدا سودایی جز آرامش زیر چتر سلامتی برای افراد در سر نداشت و به همین علت به سراغ تیمی زبده و کاردان از کارشناسان و متخصصان سلامت پوست و مو رفت تا با تکیه بر دانش روز و جدیدترین پژوهش‌ها بتواند به تولید محصولاتی دست یابد که همتای رقبای جهان باشد. بدیهی است که رقابت کردن صنایع به‌ویژه در حوزه سلامت بدن در سطح جهان کار آسانی نیست و برای رسیدن به اهداف و چشم‌اندازها علاوه‌بر برخورداری از زیرساخت‌های مهم برای تولید و توزیع محصول، بایستی فاکتورهای دیگری را نیز در نظر گرفت.

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها استفاده از فرمولاسیون استاندارد در تولید محصولات است که به دلیل تماس مستقیم محصول روی بی‌شمار تنوع پوست و موی افراد، امری حساسیت‌زا و حیاتی محسوب می‌شود. خوشبختانه اوه توانسته بهترین کیفیت را در استفاده از مواد اولیه برای تولیدات خود لحاظ کند تا مصرف‌کننده از هر طیف و در هر سنی احساس رضایت داشته باشد.

 

تنوع رایحه و عصاره‌های طبیعی در اوه جاری است

محصولات اوه برای گروه‌های مختلف سنی اعم از کودکان، خانم‌ها و آقایان محصولاتی را به عرصه‌ی تولید و توزیع رسانده است که شامل شامپو بچه، انواع شامپو مخصوص صورت و بدن با عصاره‌های گوناگون، انواع شامپو مخصوص موهای معمولی، چرب، آسیب‌دیده و رنگ‌شده، ضدشوره، شامپو حاوی انواع ویتامین، شامپو روزانه و انواع مایع دست‌شویی با رایحه‌های گوناگون است که در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف به مشتری عرضه می‌شود.

 

همچنین این برند با در نظر گرفتن سلیقه‌های مختلف سعی کرده است تا در بسته‌بندی و طراحی بطری‌های محصولات خود نیز رضایت مشتریان را جلب کند و شاید این نکته نیز دلیلی مهم برای مشتری‌هابه به حساب آید که اغلب در فروشگاه‌ها به دنبال قفسه‌ی محصولات اوه باشند و این برند را به عنوان اولین انتخاب خود در سبد خریدها در نظر بگیرند.

 

اوه برندی بر مدار سلامت و لطافت

 

حس خوب از آوای زندگی با مهربانی ادامه دارد...

اگر کمی از میزان کیفیت و اهمیت محصولات اوه نسبت به مشتری‌های خود فاصله بگیریم، می‌توانیم به مسئولیت‌پذیری این برند در برابر وقایع اجتماعی هم بپردازیم. برندی که سلامتی افراد جامعه را تنها در زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست و مو نمی‌داند و در بحران‌های عمیق‌تر و جدی‌تر که ارتباط مستقیم با سلامت جسم دارد نیز پا به میدان می‌گذارد.

 

در همه‌گیری بیماری کرونا و شیوع ویروس کووید 19 در سراسر جهان، بسیاری از شهرهای ایران نیز با کمبود مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شد و بسیاری از پایگاه‌های بهداشت و سلامت را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرد. در این زمان شرکت اوه بر خود لازم دید تا با تهیه و جمع‌آوری مواد ضدعفونی‌کننده و ارسال آن به نواحی جنوبی کشور، در برطرف کردن این معضل وظیفه اجتماعی خود را به‌درستی انجام دهد و افراد زیادی را از خطر ابتلا به این بیماری در امان نگه دارد.

 

اوه اهداف بزرگ بیشتری را همچنان در نظر دارد و علاقه‌مند است تا بتواند با رقابت در سطح جهان، همپای برندهای مطرح و پرطرفدار در عرصه‌ی بهداشت گام بردارد. در کنار این اهداف با آگاه کردن افراد و مشتری‌های خود به‌واسطه تولید و انتشار مقالات متنوع علمی، در امر آموزش نیز در بستر وب فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق وب سایت اوه افزون‌بر آشنایی با همه‌ی محصولات، به انواع مقاله در حوزه سلامت پوست و مو نیز دسترسی داشته باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024