مسمومیت حاد ۹۵ زن و مرد با مشروبات تقلبی/ بیش از ۱۰ نفر فوت کردند



مصرف مشروبات الکلی تقلبی در کرج،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از فوت بیش از ۱۰ نفر زن و مرد در اثر مصرف مشروبات تقلبی خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ نفر از بیماران دیالیز شدند و شرایط جسمی چندین بیمار وخیم است.

شهرام صیادی در گفت و گو‌ با ایلنا با اشاره به مسمومیت تعدادی از شهروندان البرزی، اظهار داشت: طی یک روز گذشته تعداد ۹۵ نفر خانم و آقا با علائم سرگیجه، تاری دید، مشکلات گوارشی و تنفسی حاد که ناشی از مسمومیت مصرف مشروبات الکلی و تقلبی بود به چند مرکز درمانی استان البرز اعزام شدند.

 

وی با عنوان اینکه از بین مراجعه کنندگان بیش از ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی با وضعیت حاد، شرایط مناسبی ندارند، افزود: سن مراجعه کنندگان بین ۱۶ تا ۵۰ سال است که اغلب به صورت گروهی و یا انفرادی به بیمارستان‌ اعزام شدند.

 

صیادی ادامه داد: تعدادی از مراجعه کنندگان در بخش ICU و بخش مراقبت های ویژه و تعدادی در اورژانس تحت درمان هستند.

 

وی با اشاره به دیالیز سریع بیش از ۴۰ نفر از بیماران، اظهار کرد: از تعداد ۹۵ نفر مسموم شدگان حدود ۱۰ نفر از بیمارستان مرخص شدند. 

 

صیادی گفت: تعداد زیادی از مراجعه کنندگان با مصرف مشروبات الکلی در مراسم گروهی مسموم و به بیمارستان شدند. بیمارانی نیز به صورت انفرادی دچار مسمومیت شدند.

 

وی گفت اغلب مراجعه کنندگان در بیمارستان کوثر که مرکز درمانی مسمومیت است، بستری و تحت درمان هستند.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز امروز با اشاره به این اتفاق، اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

 

مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات تقلبی پیش از این نیز در استان البرز و شهر کرج، اتفاق افتاده بود که منجربه مرگ تعداد زیادی از مصرف کنندگان شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------