هزینه ۵ میلیاردی تبلیغات برای افتتاح یک بیمارستان!



تبلیغات میلیاردی یک بیمارستان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
هزینه ۵ میلیاردی تبلیغات برای افتتاح یک بیمارستان جنجالی شد.

به گزارش دیده‌بان ایران، ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش بنام بیمارستان غدیر قرار است -جمعه ۱۶ تیرماه- با حضور سیدابراهیم رییسی افتتاح شود. افتتاح این بیمارستان هنوز قبل از افتتاح همچون پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک حواشی های بسیاری به دنبال داشته است؛ از تامین هزینه ها  تا عدم رعایت استانداردهای شهری.

 

دیروز هم شورای شهر تهران نسبت به افتتاح این پروژه واکنش نشان داد. سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکر در شورای اسلامی شهر تهران گفته که افتتاح این بیمارستان محدوده خیابان تجریش و اطراف را به لحاظ ترافیکی قفل تر خواهد کرد. او گفته که برای ساخت این بیمارستان پارکینگ  در نظر گرفته نشده و بیش از ۲ هزار کسری پارکینگ وجود دارد. از دو روز پیش هم لیستی برای تبلیغات افتتاح این بیمارستان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت برای تبلیغات رسانه ای افتتاح ساختمان جدید بیمارستان تجریش درخواست هزینه ۵ میلیاردی داده است. معلوم نیست که در نهایت چقدر از این هزینه در اختیار پدرام پاک آیین که پیش از این مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات بوده قرار گرفته است اما صرف این مبلغ درخواستی تعجب اهالی رسانه را به دنبال داشته است.

 

تبلیغات میلیاردی یک بیمارستان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
تبلیغات میلیاردی یک بیمارستان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------