ورود ربات هوش‌مصنوعی گوگل به بیمارستان‌ها



چت بات هوش مصنوعی گوگل،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
ربات گفت‌و‌گوی هوش مصنوعی گوگل در حال حاضر در بیمارستان‌ها آزمایش می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از ورج، طبق گزارش ها، کلینیک مایو از ماه آوریل در حال آزمایش سیستم هوش مصنوعی گوگل بوده است.

 

وال استریت ژورنال صبح امروز گزارش داد که «مد ‌پالم2 گوگل » (Med-PaLM 2)، ابزار هوش مصنوعی طراحی شده برای پاسخگویی به سوالات مربوط به اطلاعات پزشکی، از ماه آوریل(فروردین) در بیمارستان تحقیقاتی کلینیک مایو آمریکا در حال آزمایش است. مد پالم2 نوعی از پالم2است که در ماه می (اردیبهشت) امسال در رویداد گوگل معرفی شد.

 

گوگل معتقد است مدل به روز شده آن می تواند به ویژه در کشورهایی که دسترسی محدودتر به پزشکان دارند مفید باشد. این مدل روی مجموعه‌ای از داده های پزشکی آموزش داده شده، که گوگل معتقد است در مکالمات سلامت بهتر از ‌ربات‌های چت عمومی مانند بارد، بینگ و چت جی پی تی می‌کند.

 

گوگل در اردیبهشت تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان می‌داد مد پالم2 هنوز دارای برخی از مشکلات دقتی است.  داده های مشتریانی که مد پالم2 را آزمایش می‌کنند، رمزگذاری شده است و گوگل به آن دسترسی نخواهد داشت.

 

این شرکت  به تازگی سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده تا اعلام کند که می تواند از داده های در دسترس عموم برای کمک به آموزش مدل های هوش مصنوعی خود استفاده کند. گوگل اکنون در متن سیاست حریم خصوصی خود «مدل‌های هوش مصنوعی» را به «مدل‌های زبانی» تغییر داده است. همچنین اعلام کرد که می‌تواند از اطلاعات در دسترس عموم برای محصولات کاملی مانند قابلیت‌های ترجمه گوگل، بارد وکلود ای‌آی استفاده کند. این شرکت با به‌روزرسانی خط ‌مشی‌های خود، به کاربران اطلاع داده و نشان می‌دهد که هر چیزی که به صورت عمومی و آنلاین پست می‌کنند، برای آموزش بارد، نسخه‌های آینده آن و هر محصول مولد هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط گوگل استفاده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------