دولت امارات هر نوع شوخی در مورد شیوع ویروس «کرونا» را جرم اعلام کرد!



اخبار,اخبار پزشکی
دولت امارات متحده عربی طی یک دستورالعمل هر نوع مزاح و شوخی در مورد شیوع ویروس کرونا را در داخل این کشور ممنوع و جرم اعلام کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی گزارش دادند: دولت امارات متحده عربی هر نوع شایعه‌افکنی در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با ویروس کرونا را جرم دانست و تاکید کرد عاملان این اقدام به شدت مجازات خواهند شد.

 

بر اساس قوانین امارات، این افراد علاوه بر 6 ماه زندان تا 136 هزار دلار هم جریمه می‌شوند.

 

از سوی دیگر روسیه برای جلوگیری از شیوع کرونا، روبوسی را در کشور ممنوع کرد؛ هیات بهداشت دولتی روسیه در بیانیه‌ای به مردم این کشور توصیه کرد از دست دادن، روبوسی و در آغوش گرفتن یکدیگر بپرهیزند و حتی‌الامکان در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

 

از مسکو همچنین خبر رسید احتمال ابتلای یکی از مسافران به ویروس کرونا باعث شد یک هواپیمای خطوط هوایی این کشور در نزدیک‌ترین فرودگاه فرود اضطراری کند.

 

به نوشته روزنامه میرور، بعد از اینکه مسافران شک کردند که فرد مزبور به این ویروس مبتلاست، خلبان وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد و در اولین فرودگاه- که فرودگاه دوبلین ایرلند بود- به زمین نشست تا آمبولانس به همراه بهیارانی مجهز به ماسک و لباس مخصوص وارد هواپیما شوند و او را با خود ببرند.

 

از شهر دالاس در آمریکا هم خبر رسید یک مسافر که با ماسک ضدشیمیایی، سوار هواپیمای شرکت امریکن ایرلاینز با شماره‌پرواز 2212 شده بود و حاضر نبود آن را از صورت خود بردارد، با دخالت نیروهای امنیتی بعد از 2 ساعت کش‌وقوس از هواپیما پایین برده شد.

 

چین نیز به عنوان کانون این بیماری تمامی مراسم ازدواج و ختم را در کشور تعطیل و برگزاری آن را ممنوع کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------