موج سوم کرونا در راه است



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در ایران
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ویروس کرونا در مرحله دوم گسترش خود قرار دارد و پیش‌بینی‌ها از شروع موج سوم در فروردین سال آینده حکایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، نوید دانایی شامگاه چهارشنبه در قالب گفت و گوی تلویزیونی در سمنان ابراز داشت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال افزایش است و این امر ضرورت رعایت نکات بهداشتی را دوچندان می‌کند.

 

وی افزود: پیش‌بینی‌ها نشان از شروع مرحله سوم پیدایش و گسترش ویروس کرونا در کشور در هفته اول و دوم فروردین ۹۹ دارد و باید آمادگی‌ لازم برای مقابله با این مرحله را داشته باشیم.

 

دانایی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای گذر از مرحله سوم کرونا باید از قبل پیش‌بینی شود تا با کمترین خسارت‌ها بتوان از این مرحله عبور کرد.

 

این مقام مسوول گفت: خارج نشدن از منزل و نبود دید و بازدیدها در نوروز سال آینده از مهمترین اقدام‌هایی است که باید توسط شهروندان صورت پذیرد.

 

وی ادامه داد: انجام دید و بازدیدها در شرایط وجود ویروس مسری و خطرناک کرونا به معنای به خطر انداختن سلامت و جان افراد است و یقینا هیچ فردی راضی به این امر نخواهد بود.

 

وی از مردم خواست آیین سنتی دید و بازدیدهای نوروز که ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد را به زمان‌های دیگر و پس از گذر از شیوع ویروس کرونا موکول کنند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تست ۱۴۱ نفر از شهروندان استان سمنان از زمان شیوع ویروس کرونا تا امشب مثبت بوده است که ۵۰ درصد این افراد تاکنون از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------