افزایش آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به بیش از ۲۵۰۰ نفر/ نظارت پهپادی بر قرنطینه در اسپانیا



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در ایتالیا
منابع ایتالیایی از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۲۵۰۰ نفر خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کرد با مرگ 345 نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته، آمار کلی قربانیان این ویروس در ایتالیا به 2503 نفر رسیده است.

 

آژانس‌ دفاع غیرنظامی ایتالیا همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 31500 نفر اعلام کرده است. در 24 ساعت گذشته بیش از 3500 فرد مبتلا به کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند.

 

ایتالیا بعد از چین بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا را در جهان دارد که با توجه به روند کنونی انتظار می‌رود ظرف روزهای آینده ایتالیا در این زمینه حتی از چین -که رسانه‌های غربی از آن به عنوان مبدأ شیوع ویروس کرونا نام می‌برند- پیشی بگیرد.

 

بر اساس آمارهای رسمی، تنها ظرف 3 روز اخیر بیش از 1000 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در ایتالیا جان خود را از دست داده‌اند؛ این در حالی است که شمار قربانیان ویروس کرونا در چین طی 3 روز اخیر کمتر از 40 نفر گزارش شده است.

 

20 مرگ کرونایی در آلمان

آمارهای رسمی نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 7645 نفر افزایش پیدا کرده و 20 نفر هم تا به حال در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

 

پلیس اسپانیا هم به منظور نظارت بر محدودیت های عبور و مرور در این کشور برای مقابله با شیوع کرونا از پهپاد استفاده می کند.

 

افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در اسپانیا

در اسپانیا تا به حال حدود 11.178 نفر به کرونا مبتلا شده و قربانیان ابتلا به این بیماری هم به 491 تن افزایش پیدا کرده است.

 

بر اساس تدابیر اتخاذ شده از روز چهارشنبه توریست ها دیگر حق ورود به ایالت شلسویگ-هلشتاین آلمان را ندارند.

 

اعلام حالت اضطراری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ هم برای مقابله با شیوع کرونا حالت اضطراری در این کشور اعلام کرد. "زاویه بتل"، نخست وزیر این کشور روز سه شنبه با اعلام این خبر تاکید کرد که این یک ابزار فوق العاده است، اما لازم است تا این بحران در اسرع وقت کنترل شود. وی از شهروندان خود خواست که روابط اجتماعی را به حداقل کاهش دهند.

 

در انگلیس هم شمار مبتلایان به کرونا به 1950 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

سازمان بهداشت جهانی هم از کشورهای اروپایی درخواست کرده است که شجاعانه ترین اقدامات را برای مبارزه با بحران کرونا در پیش گیرند.

 

برلین هم در نظر دارد یک بیمارستان مخصوص را برای بیماران کرونایی آماده کند.

 

نامزد صدر اعظمی آینده آلمان کرونایی شد

خبرها حاکی از آن است که "فریدریش مرتس"، رئیس سابق فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی در آلمان و از اعضای بلند پایه حزب دموکرات مسیحی و نامزد ریاست این حزب و صدر اعظمی آینده آلمان هم به بیماری کرونا مبتلا شده است. وی با اعلام این خبر اعلام کرد که خود را قرنطینه کرده است.

 

فرانسه هم به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا یک قرنطینه گسترده را مد نظر قرار داده است. از روز سه شنبه ساعت 12 به وقت محلی شهروندان به مدت 15 روز تنها باید در صورت ضرورت خانه های خود را ترک کنند.

 

ابتلای 1332 نفر در اتریش به کرونا

همچنین آمارهای رسمی نشان می دهد که تا بعد از ظهر روز سه شنبه حدود 1332 نفر در اتریش به ویروس کرونا مبتلا شدند. این خبر را وزیر بهداشت اتریش در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر کشور خبر داد.

 

"رادولف آنشوبر"، وزیر بهداشت اتریش از سخت ترین بحران سلامت در دهه های اخیر خبر داده و گفت: ما با یک بیماری هه گیر جهانی با مرکزیت در اروپا روبرو هستیم، چرا که شاهد بیشترین میزان رشد در اروپا هستیم و تا به حال هیچ تحولی هم دیده نشده است. وی از شرایط بحرانی شیوع این بیماری بخصوص در کشورهای اسپانیا، سوئیس و فرانسه و ایتالیا ابراز نگرانی کرد.

 

تلفات کرونا در انگلیس به ۵۶ نفر رسید/ هزار و ۵۴۳ مبتلا

وزارت بهداشت انگلیس امروز سه‌شنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا به هزار و ۹۵۰ نفر رسیده است.

 

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تا کنون همچنین ۵۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

 

این درحالیست که شمار مبتلایان به ویروس مذکور دیروز هزار و ۵۴۳ نفر گزارش شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------