اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

دکتر زالی: تنها ۵۱ درصد از تهرانی ها نگران ابتلا به ویروس کرونا هستند



اخبار,اخبار پزشکی,دکتر زالی
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: طبق نظرسنجی ها ۵۱ درصد تهرانی‌ها نگران ابتلاء خود یا یکی از اعضای خانواده شان به ویروس کرونا هستند.

به گزارش مهر، علیرضا زالی عصر با اشاره به تغییر نگرش تعدادی از شهروندان استان تهران نسبت به ویروس کرونا اظهار داشت: طبق نظر سنجی هایی که طی هفته پایانی اسفند ماه و چند روز اخیر انجام شده است، ۵۱ درصد تهرانی‌ها نگران ابتلاء خود یا یکی از اعضای خانواده شأن به ویروس کرونا هستند.

 

وی افزود: همچنین در این نظر سنجی مشخص شد که ۶۰ در صد از تهرانی‌ها توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا را جدی گرفته اند، لذا نشان می‌دهد آموزش و بینش شهروندان تهرانی در حال تغییر است و در پاسخ به این تغییر نگرش نیازمند اطلاع رسانی بیش از پیش هستیم.

 

زالی با بیان اینکه سامانه ۸۹۵۱۱ سامانه‌ای چند کانالی و جامع است گفت: این سامانه تماس تلفنی است که علاوه بر پاسخ به سوالات می‌توانند از آخرین وضعیت کرونا مطلع شوند و انتقادات و پیشنهادات خود را عنوان کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------