ادامه تعطیلی بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید/ ۳۵۵ مورد جدید کرونا در پایتخت



اخبار,اخبار پزشکی,دکتر زالی
فرمانده ستاد مفابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:بازگشایی برخی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید نمی شود و این مکانها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی،فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در ۲۴ گذشته ۳۵۵ مورد جدید در بخش عادی بیمارستانها و ۸۵ مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند، گفت: همچنین ۵۵۲ نفر نیز در مجموع از بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه های الوم پزشکی ترخیص شدند.

 

وی ادامه داد:از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آنها در بیمارستان گذشته است، خواهش می کنم مطلقا در محیط های اجتماعی حضور پیدا نکنند؛ چراکه کماکان ناقل بوده و می توانند اطرافیان خود را مبتلا کنند.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت:از تیم پزشکی درخواست کرده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط های اجتماعی کار می کنند مدت دو هفته مرخصی داده شود.

 

زالی با اشاره به راه اندازی برخی صنوف کم خطر از فردا، خاطرنشان کرد: بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و شروع به کار سایر اصناف مشمول آنها نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران این سرایت از این طریق هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------