اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

شناسایی کرونای جهش یافته در ۷ استان/ ۱۱۲ ابتلا و ۸ فوتی ناشی تا ۵ اسفند



اخبار,اخبار پزشکی,کرونای انگلیسی در ایران
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تا روز ۵ اسفند ماه سال جاری ۱۱۲ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا در کشور شناسایی کردیم که ۸ نفر آنها فوت کردند.

به گزارش ایسنا، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تا روز ۵ اسفند ماه سال جاری ۱۱۲ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا در کشور شناسایی کردیم که ۸ نفر آنها فوت کردند. این جهش در استان‌های خوزستان، تهران، مشهد، البرز، قزوین، فارس بویژه شهرستان لارستان و هرمزگان شناسایی شده است. بنابراین؛ این یک پیام مهم دارد که ویروس در سطح کشور در حال گردش است.

 

علیرضا رئیسی افزود: زمانی شاهد هستیم که فردی از اروپا یا حتی کشورهای همسایه به ایران آمده و به نوع جهش یافته مبتلا است که این یک نوع نگرانی دارد؛ اما زمانی شاهد هستیم که افرادی که حتی در تماس با فرد از خارج برگشته هم نبودند به کرونای انگلیسی مبتلا هستند؛ این یعنی گردش ویروس در جامعه اتفاق افتاده است. وضعیت کشور اکنون از نظر آمار و ارقام خوب است اما به شدت نگران نوع جهش یافته ویروس هستیم که خدایی‌نکرده وضعیت بیماری را شعله‌ور کند و به سوش غالب بیماری در کشور بدل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------