کودکان مستعد ابتلا به سویه‌های جدید ویروس کرونا هستند



کودکان مستعد ابتلا به سویه‌های جدید ویروس کرونا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی
متخصص بیماری‌های عفونی روسیه گفت: کودکان بیشتر مستعد ابتلا به سویه‌های جدید ویروس کرونا هستند.

به گزارش فارس به نقل از تاس، یوگنی تیماکوف، پزشک ارشد و متخصص بیماری‌های عفونی و واکسن به خبرگزاری تاس گفت: کودکان بیشتر مستعد ابتلا به سویه‌های جدید ویروس کرونا هستند.

 

متخصص بیماری‌های عفونی و واکسن می‌گوید: ا«ین سویه‌ها بیشتر از سایر موارد روی کودکان تأثیر می‌گذارند؛ ویروس در حال جهش است، به گونه‌ای تغییر می‌کند که افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از موانع مختلف ایمنی عبور می‌کند، روزنه‌هایی در سیستم ایمنی بدن ما پیدا می‌کند و تمام گروه‌های سنی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ این تکامل طبیعی آن است، این همان گونه است که همیشه در مورد هر ویروسی وجود داشته و خواهد داشت. سویه‌های جدید مسری‌تر هستند».

 

تیماکوف ادامه می‌دهد: اگرچه کودکان مستعد ابتلا به سویه‌های جدید هستند، اما معمولاً با یک مورد سبک یا بدون علامت روبرو می‌شوند.

 

الکساندر گورلوف، معاون کار علمی موسسه تحقیقات مرکزی اپیدمیولوژی روسپوتربنادزور و عضو مسئول آکادمی علوم روسیه در اواخر ژانویه (بهمن ماه) اطلاع داد، کودکان حدود ۱۰ درصد از کل بیماران کووید ۱۹ در روسیه را تشکیل می دهند، بیشترین تعداد کودکان آلوده در گروه سنی ۱۵-۱۳ سال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------