اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

رژیم بلوبری چه عوارضی برای بدن دارد؟



رژیم بلوبری،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
اگر بر اساس رژیم معروف بلوبری، فقط چند روز توت هایی چون توت فرنگی، بلوبری یا رزبری را بخورید،عوارض بدی برای بدن تان ایجاد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسپوتنیک، اولگا دکر متخصص تغذیه در روسیه درباره خطرات رژیم‌های سم زدایی بر پایه توت هشدار داده است. این متخصص به ایده جدید متخصصان تغذیه و وبلاگ نویسان سبک زندگی سالم که توصیه می‌کنند ۲۵۰ گرم انواع توت را ۵ بار در روز بخورید و حداقل هشت لیوان آب با افزودن زنجبیل یا لیمو بنوشید، واکنش نشان داد. وی این نوع رژیم را بسیار خطرناک می‌داند.

 

اگر بر اساس رژیم معروف بلوبری، فقط چند روز توت هایی، چون توت فرنگی، بلوبری یا رزبری را بخورید، عوارض بدی برای بدنتان ایجاد می‌شود.

 

به گفته دکر، پس از گرفتن این رژیم، فرد احساس انبوه انرژی می‌کند، اما به طور قطع بدن را از سموم پاک نخواهد کرد.

 

دکر گفت: "در این حالت، شما یک ویتامین و فیبر دریافت خواهید کرد. اما معایب آن بسیار بیشتر است. اولا، رژیم فقط حاوی کربوهیدرات است - بدون چربی و پروتئین، که ماده‌ای برای ساخت سلول‌ها هستند. ثانیا، مقدار زیاد قند موجود در توت‌ها و میوه‌ها - بیش از ۳۰ گرم در روز به بدن شما می‌رسد. ثالثاً، مقادیر زیادی توت باعث ایجاد بار در دستگاه گوارش می‌شود، به همین دلیل لوزالمعده ممکن است نتواند با چنین حجم فیبر کنار بیاید.

 

دکر افزود: سم زدایی توت هایی، چون بلوبری، رزبری و توت فرنگی باعث استرس در بدن، کاهش سرعت روند کاهش وزن و کاهش توده عضلانی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------