افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون کرونا| جزئیات شرایط اخذ مجوز تردد با مراجعه به سایت taradodtehran.com



رییس دانشگاه علوم پزشک،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به جذب نیروهای داوطلب و همکاری های بین بخشی برای توسعه و افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون، گفت: مرکز واکسیناسیون کردستان شبانه روزی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، «جلیل کوهپایه‌زاده» اظهار داشت: تا هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز تزریق واکسن کرونا داشتیم اما با افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون، تعداد جایگاه های واکسن در مراکز فعلی و همچنین افزایش مراکز تجمیعی این ظرفیت در هفته جاری، این میزان به دو برابر خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه چهل و شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران تا پایان هفته به پنجاه مرکز می رسند، افزود: پیش از این بزرگترین چالش تامین واکسن بود اما در حال حاضر کمبود نیروی انسانی آموزش دیده و همچنین فضای فیزیکی برای راه اندازی مراکز جدید چالش های پیش رو برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون هستند اما با همکاری های بین بخشی قطعا این چالش ها هم برطرف می شوند.

 

کوهپایه زاده گفت: با کمک داوطلبانه نیروی های بسیجی و مردمی، دانشجویان و داوطلبان هلال احمر، مراکز تجمیعی فعلی از روز گذشته به صورت دو شیفت تا هشت شب فعال هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون کردستان خبر داد و افزود: در روزهای آینده نیز چند مرکز دیگر مانند مرکز خودرویی دژبان ارتش واقع در خیابان فاطمی، بیمارستان های تریتا و ساسان و یک بیمارستان دیگر در جنوب شهر شبانه روزی می شوند.

 

وی با اشاره به ظرفیت شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون ایران مال، گفت: مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فعال است اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.

 

کوهپایه زاده اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد واکسیناسیون روزانه از طریق نوبت دهی سامانه salamat.gov.ir انجام می شود که اگر این میزان به صد در صد برسد، موجب تسریع در واکسیناسیون می شود.

 

وی با بیان اینکه قرار است، زمان نویت دوم واکسن نیز از طریق همین سامانه اعلام شود، افزود: در این صورت با هدایت صحیح شهروندان علاوه بر اینکه از شلوغی مراکز کاسته خواهد شد، میزان واکسیناسیون افزایش می یابد.

 

اعلام جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران

جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در پایتخت توسط فرمانداری تهران اعلام شد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران خاطرنشان کرد :همان طور که قبلا هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

 

وی ادامه داد:هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی شود و شهروندان تنها و تنها از روش سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

 

مدیر روابط عمومی تهران به تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران پرداخت و  اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روز های پنج شنبه و جمعه بسته خواهد بود.

 

وی ادامه داد:کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید بهمراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن های همراهشان ارسال خواهد شد.

 

قربانی اعلام کرد :هر پلاک خودرو در ماه یکبار می تواند ثبت نام کند و مجوز هایی که صادر می شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

 

وی افزود:ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و آی تی فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------