برای خرید دستگاه کربوکسی با عملکرد تضمینی به کجا برویم؟



کربوکسی تراپی یک روش مدرن و توسعه یافته است که به شیوه ای غیر تهاجمی در راستای جوان سازی و ترمیم پوست حرکت می کند و نیاز شما را از عمل جراحی زیبایی و عوارض پس از عمل مرتفع می سازد. در کربوکسی تراپی که یک نوع مزوتراپی محسوب می شود، از طریق سوزن بسیار ریز و باریک، گاز دی اکسید کربن به ناحیه بافت زیر پوست هدف تزریق می گردد.

 

مکانیسم کربوکسی تراپی به این صورت است که در اثر تزریق گاز دی اکسید کربن، تعادل بین اکسیژن و دی اکسید کربن در خون به هم می خورد و جریان خون در این ناحیه افزایش می یابد تا با اکسیژن رسانی بیشتر این تعادل را مجددا ایجاد نماید. با بهبود اکسیژن رسانی به آن ناحیه از بافت پوست، چربی های بیشتری می سوزند و فرآیند کلاژن سازی آغاز می شود. کلاژن سازی موجب جایگزینی سلول های جدید و جوان با بافت فرسوده شده و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش یافته و جوان سازی پوست آغاز می شود.

 

خرید دستگاه کربوکسی

 

کربوکسی تراپی چه کاربردهایی دارد؟

تیرگی دور چشم کاهش می یابد

یکی از کاربردهای موثر کربوکسی تراپی درمان تیرگی دور چشم است. با تزریق گاز دی اکسید کربن به نواحی دور چشم، شبکه مویرگی این نواحی بهبود یافته و با افزایش خون رسانی و افزایش میزان اکسیژن، فرآیند کلاژن سازی آغاز شده و با جوان سازی پوست، رنگ نواحی دور چشم از تیرگی به روشنی مبدل می شود و تیرگی دور چشم مرتفع می گردد.

 

برای رفع جای زخم موثر است

کربوکسی تراپی برای رفع جای زخم بر روی پوست خصوصا پوست صورت موثر است. زمانی که دی اکسید کربن به نواحی جای زخم تزریق می شود، بدن انسان این اتفاق را کمبود اکسیژن تلقی کرده و با افزایش جریان خون، اکسیژن بیشتری به این نواحی می فرستد. این عمل باعث می شود تا بافت جدید جای خود را با بافت آسیب دیده عوض نموده و تا حدود زیادی جای زخم از بین برود.

 

برای اصلاح چین و چروک و خط خنده و خط اخم صورت موثر است

یکی از تاثیرات مهم کربوکسی تراپی رفع چین و چروک های روی صورت و خطوط دور دهان و همچنین خط خنده و خط اخم است و می تواند شادابی و جوانی را به پوست صورت بازگرداند.

 

رفع ترک های پوستی، رفع آثار سوختگی، رفع اثرات باقی مانده از جراحی، رفع غبغب و لک صورت، کاهش ریزش مو، کاهش درد و اسپاسم عضلانی در پزشکی ورزشی و همچنین درمان اختلالات نعوظ و جوان سازی واژن در زنان از جمله دیگر کاربردهای کربوکسی تراپی به شمار می رود.

 

برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی با عملکرد تضمینی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد خرید دستگاه کربوسی دارید، حتما به شرکت تولید کننده و مشخصات فنی دستگاه توجه کنید. شرکت ناریاتک با بهره گیری از نخبگان و دانشمندان کشور توانسته قدم های بلندی برای تولید تجهیزات پزشکی و صنعتی با کیفیتی منحصر به فرد بردارد. در شرکت ناریاتک امکان خرید دستگاه کربوکسی با کیفیت عالی و عملکرد مطمئن برای شما فراهم است. همچنین می توانید به خرید دستگاه پلاسما و همچنین خرید دستگاه آر اف فرکشنال بپردازید. اگر قصد خرید صندلی مگنت تراپی نیز دارید، ناریاتک صندلی مگنت تراپی با کیفیت تضمینی در اختیار شما قرار می دهد. ناریاتک پشتیبان مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی به شمار می رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024