واکنش عجیب رئیس نظام پزشکی کرمانشاه به خبر «سکته پدر کوهدشتی» در پی به کما رفتن دختر ده ساله‌اش



فصور پزشکی در بیمارستان کرمانشاه،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رییس نظام پزشکی کرمانشاه به کما رفتن دختر ۱۰ ساله در بیمارستان بیستون کرمانشاه واکنش عجیبی داشت.

به گزارش ایرنا، رییس نظام پزشکی کرمانشاه، در خصوص علت به کما رفتن دختر ۱۰ ساله در بیمارستان بیستون کرمانشاه گفت: بهتر است تا زمان مشخص شدن نتایج کارشناسی با این موضوع به صورت علمی برخورد کنیم و از هر گونه تفسیر و گمانه زنی پرهیز شود.

 

حیدری تاکید کرد: حتی با فرض قصور پزشکی چنین مسائلی در تمام دنیا اتفاق می افتد اما باید بتوانیم آن را کنترل کنیم چراکه بسیاری از مسایل پزشکی در اتفاقات اینچنینی دخیل هستند مانند دارو، عمل جراحی، بیهوشی، اکسیژن و موضوعات دیگر که همگی باید بررسی شوند.

 

یک تأسف و تسلیت ساده ، خیلی سخت بود آقای دکتر؟!

عصرایران نوشت: یک ماه پیش دختربچه ای ۱۰ ساله‌ به همراه والدین خود برای عمل جراحی انحراف چشم به یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه می رود و در حین عمل دچار افت ضربان قلب شده، سپس به کما می رود.

 

در پی این اتفاق پدر و مادر وی که از شهرستان کوهدشت لرستان به کرمانشاه آمده بودند در گوشه‌ای از محوطه بیمارستان چادر زدند و به انتظار به هوش آمدن دخترشان ماندند اما 20 روز بعد پدر از شدت غصه دختر  ایست قلبی کرد و جان باخت.

 

واقعاً شگفت آور است که کسی در جایگاهی مانند ریاست نظام پزشکی یک استان، در پرداختن به این ماجرای تلخ و دردناک، حرف های بدیهی و تکراری مانند این که اگر دادستان وارد شود همکاری می کنیم یا در همه جای دنیا قصور پزشکی اتفاق می افتد را تحویل خبرنگار دهد و حتی از یک ابزار تاسف ساده از این که در مجموعه پزشکی استانش چنین اتفاقی رخ داده خودداری کند و دریغش بیاید که یک تسلیت خشک و خالی به خانواده داغدار بگوید. آرزوی بهبود دختر بچه بی توا هم پیشکش!

 

این که چگونه حرف بزنیم، خیلی مهم است، خیلی!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------