کارکنان بیمارستان گاندی تا زمان اشتغال مجدد مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند



بیمارستان گاندی،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان ایمن‌سازی و آغاز فعالیت مجدد این بیمارستان، می‌توانند در صورت شاغل نبودن به علت این حادثه، مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

به‌ گزارش ایرنا از سازمان تامین‌اجتماعی، در پی وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی در شامگاه پنجم بهمن، فعالیت عادی این بیمارستان تا زمان ایمن‌سازی و ترمیم خرابی‌های ایجادشده متوقف شده است.

 

با توجه به وقوع آتش‌سوزی در این بیمارستان و احتمال تعطیلی موقت برخی از بخش‌های این بیمارستان و بیکار شدن تعدادی از پرسنل، بیمه‌شدگان مشمول قانون کار بیمارستان یادشده می‌توانند درخواست خود را در سامانه جامع روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کنند و از مقرری بیمه بیکاری که توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود، بهره‌مند شوند.

 

بر اساس این گزارش، وفق بند (الف) ماده (۶) قانون بیمه بیکاری، مشمولان تبصره «۲» ماده (۲) قانون بیمه بیکاری که به‌علت بروز حوادث غیرمترقبه بیکار می‌شوند، از شرط داشتن حداقل سابقه لازم جهت بهره‌مندی از مقرری بیمه بیکاری (۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه) نیز معاف هستند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ششم بهمن، پرداخت همه مطالبات قانونی کارکنان بیمارستان خصوصی گاندی خبر داد.

 

پدرام پاک آیین در شبکه اجتماعی ایکس درباره وضعیت کارکنان بیمارستان گاندی پس از آتش سوزی این بیمارستان نوشت: با پیگیری وزارت بهداشت، همه مطالبات قانونی کارکنان زحمتکش بیمارستان خصوصی گاندی پرداخت می شود.

 

وی افزود:‌ مستمری کارکنان نیز تا ایمن سازی کامل بیمارستان و بازگشت آنان به محل کار، به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

بیمارستان گاندی تهران پنجشنبه شب پنجم بهمن دچار آتش سوزی شد اما با تلاش ماموران آتش نشانی این حریق مهار شد و آسیب جانی به کسی وارد نشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------