آمار صعودی مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان/ یک حسینیه به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در آبادان بسته شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ،با بیان اینکه در دو روز گذشته ۳۷۰ بیمار سرپایی مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به سه هفته ی گذشته افزایش یافته است.

 

او ادامه داد: در حال حاضر ۵۴ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده بستری هستند که ۲۳ نفر در بخش آی سی یو قرار گرفته اند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با ابراز نگرانی از سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا تصریح کرد:از شهروندان عزیز تقاضا داریم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و از رفتن به مسافرت جددا خود داری کنند.

 

دکتر سلمان زاده  ادامه داد:استان خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد ، انتظار می‌رود عزاداران حسینی موارد بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

  

یک حسینیه به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در آبادان بسته شد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان گفت: یک حسینیه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در آبادان بسته شد.

 

حجت الاسلام عادل رویوران  شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چندین بار به متولیان این حسینیه برای رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی اخطار داده شد ولی توجه نشد.

 

وی به ثبت نام بیش از ۴۰۰ حسینیه و موکب حسینی در سامانه بیرق اشار کرد و گفت: در بیشتر حسینیه‌ها موازین و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و علاوه بر ضدعفونی کردن محل، ماسک به صورت رایگان در اختیار عزاداران قرار می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام رویوران به برگزاری مراسم معنوی ظهر عاشورا جنب مصلی ثامن الائمه آبادان اشاره کرد و گفت: مراسم تجمع سالانه در کنار سیدعباس برگزار نخواهد شد.

 

بیش از یکهزار تکیه و حسینیه در شهرستان آبادان وحود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------