حریرچی: دورهمی‌های یلدایی موج طولانی اپیدمی کرونا ایجاد می‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با درخواست از هموطنان برای خودداری از برگزاری دورهمی در طولانی‌ترین شب سال گفت: در صورت بی‌توجهی مردم، موج طولانی اپیدمی کرونا در کشور ایجاد خواهد شد.

ایرج حریرچی جمعه شب در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در خوی افزود: دورهمی های مربوط به شب یلدا، مهمترین موضوع مرتبط با شیوع بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر بوده که نگرانی های زیادی نیز در این خصوص داریم.

 

وی اضافه کرد: این دورهمی ها می تواند موج طولانی از اپیدمی را در کشور ایجاد و موجبات ابتلا، بستری و فوت بسیاری از شهروندان را فراهم کند.

 

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ادامه داد: می دانیم که در ۱۰ ماه گذشته، فشار زیادی بر روی مردم به ویژه در حوزه اقتصادی بوده ولی باید به این امر نیز توجه داشت که با طولانی تر شدن دوره اپیدمی، ضربات سخت تری در حوزه اقتصادی خواهیم داشت.

 

حریرچی در بخش دیگری با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل اپیدمی کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: این استان در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ بسیار موفق بوده و شاهد کاهش قابل توجه بستری ها در این استان بوده ایم.

 

وی گفت: کاهش بیش از ۵۰ درصدی در تعداد بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از کرونا خبر بسیار خوبی است که امیدواریم همین روند کاهشی ادامه یابد.

 

وی افزود: کلید موفقیت، پایمردی در اجرای بخش های مختلف طرح شهید سلیمانی و همراهی مردم با مسوولان در راستای اجرای این طرح و کنترل اپیدمی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------