روند صعودی آمار کرونای تهران در یک ماه اخیر / افزایش چشمگیر تعداد بستری‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
استاندار تهران گفت: تلقی اشتباه از ساخت واکسن کرونا باعث عادی‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شده است.

استاندار تهران با افزایش میزان بستری‌های کرونایی در استان تهران گفت: با توجه به شرایط متزلزل کرونا برپایی مراسم اعتکاف توصیه نمی شود و لذا از شهروندان استان تهران تقاضا داریم تا از ظرفیت فضای مجازی در این راستا بهره‌مند شوند.

 

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: با اعمال محدودیت‌های هوشمند و فاصله گذاری اجتماعی شاهد شرایط مطلوبی از آبان ماه به این طرف بودیم اما متاسفانه تلقی اشتباه از ساخت واکسن کرونا باعث عادی انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شده است.

 

وی ادامه داد: هرگونه نگاه سطحی و عادی انگاری در مدیریت کرونا باعث شکننده تر شدن مدیریت کرونا در استان تهران خواهد شد

 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: از اول بهمن ماه شاهد خیز ملایم افزایش مراجعین سرپایی و بستری بودیم به طوری که  اول بهمن تعداد ۱۸۷۹ بستری و روز ۲۶ بهمن تعداد ۲۱۹۰ بستری در بخش های بیمارستانی استان داشتیم و این افزایش بستری بسیار نگران کننده است.

 

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: شناسایی کانون های بیماری کرونا و قرنطینه بیماران را در طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌کنیم. اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا را جدی نگیریم باید منتظر  پیک چهارم کرونا باشیم.

 

محسنی بندپی درباره برگزاری مراسم اعتکاف یادآور شد: با توجه به شرایط متزلزل کرونا برپایی مراسم اعتکاف توصیه نمی شود و لذا از شهروندان استان تهران تقاضا داریم تا از ظرفیت فضای مجازی در این راستا بهره مند شوند. هرگونه عدم رعایت پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند اوضاع مدیریت کرونای استان را شکننده تر کند.

 

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی تصریح کرد: میزان مرگ و میر کرونای انگلیسی بسیار شدید تر از کرونای معمولی است و همه رده های سنی را شامل می شود و در فرودگاه ها نیز اقدام به گرفتن تست کامل کرونا از مسافرین می شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------