فاجعه در قلب پایتخت؛ همراهان بیماران بستری در پست‌آی‌سی‌یو خودشان پنکه آوردند



بیماران بستری در بخش  آی‌سی‌یو ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
در حالی که این روزها تهرانی‌ها دمای نزدیک به ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، بیماران بستری در بخش پست آی‌سی‌یوی بیمارستان رسول اکرم از حداقل امکانات سرمایشی در یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های پایتخت محروم هستند. اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهرهای دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟

 به گزارش خبرآنلاین: شاید باورکردنی نباشد اما یکی از بزرگترین بیمارستان‌های شهر تهران در این هوای گرم هیچ وسیله سرمایشی‌ای ندارد.

 

در حالی که این روزها تهرانی‌ها دمای نزدیک به ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، بیماران بستری در بخش پست آی‌سی‌یوی بیمارستان رسول اکرم از حداقل امکانات سرمایشی در یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های پایتخت محروم هستند.

 

براساس گزارش و تصویری که همراهان بیماران در اختیار خبرآنلاین قرار داده‌اند، با وجود شدت گرما و فضای سخت و سنگین بیمارستان این بخش هیچ وسیله‌ای برای تهویه و مطبوع کردن هوا ندارد تا جایی که همراهان بیماران مجبور شده‌اند از منازل‌شان پنکه بیاورند.

 

هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است. و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهرهای دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------