استرس بالا از عوامل ایجاد اختلال جنسی در مردان



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,استرس
سرپرست کلینیک سلامت جنسی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، گفت: عدم تطبیق میل جنسی بین زوجین، مشکل نسبتاً شایعی است که در صورت شدت و تداوم می تواند موجب بروز تنش هایی بین زوجین گردد. 

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، هاله ملکی، افزود: سوالی که همواره ذهن مراجعان را درگیر می کند این است که چه تعداد رابطه جنسی طبیعی و استاندارد است که در پاسخ به این سوال باید گفت که حداقل و حداکثری برای این موضوع وجود ندارد. به عبارت دیگر نمی توان به یک عدد ثابت و یا استاندارد جهانی در این زمینه اشاره کرد. 

 

وی گفت: نکته مهم و کلیدی آن است که خواسته های زناشویی بایستی برای هر دو نفر مناسب و پذیرفتنی باشد. اما اگر بین زن و شوهر در این زمینه توافقی وجود ندارد بهترین راه حل آن است که زوج توسط درمانگر جنسی بررسی گردند تا مشخص شود آیا  از نظر پزشکی  زوج دچار کمبود میل جنسی یا افزایش غیرطبیعی و خارج از کنترل هست یا خیر. در صورتی که در بررسی های لازم مشخص گردد که اختلالی در این زمینه  وجود دارد، مشاور با ارائه راهکارهایی به زوج کمک می کند که این اختلاف به بهترین نحو مدیریت گردد.

 

سرپرست کلینیک سلامت جنسی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، اظهار داشت: قبل از آنکه تفاوت میل جنسی باعث بروز مشکلات شدید یا غیرقابل برگشت در زندگی مشترک شود باید به فکر چاره بود.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------