کفی کفش هوشمند راه رفتنتان را اصلاح می کند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کفی کفش هوشمند
تولید کفی کفش با استفاده از فناوری‌های جدید پدیده تازه‌ای نیست، اما شرکت نورو موفق به تولید کفی کفش جدیدی برای دوندگان شده که می‌تواند مانند یک مربی عمل کند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، کفی کفش جدید شرکت نورو مجهز به 32 حسگر است که از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل می‌شوند و دارای ردگیرهای جی پی اس هم هستند و نحوه دویدن و راه رفتن افراد را اصلاح می‌کنند.

 

کفی یادشده با بررسی نحوه دویدن و راه رفتن فرد می‌تواند هم اطلاعاتی در مورد عملکرد کلی اشخاص برای آنها ارسال کند و هم توصیه‌هایی برای بهتر دویدن ارائه دهد. در واقع این کفی هوشمند اطلاعاتی را در اختیار دوندگان قرار می‌دهد که حتی مربیان دوومیدانی نیز نمی‌توانند به جزئیات آنها دسترسی داشته باشند.

 

کفی یادشده با بررسی نحوه دویدن افراد می‌تواند توصیه‌هایی به آنها در مورد زمان مناسب برای استراحت ارائه کند. همچنین این کفی درخواهد یافت که افراد به چه دلیل یا دلایلی ممکن است در حین دویدن دچار جراحت و مشکل شوند.

 

عرضه این کفی از 20 ژانویه آغاز می‌شود. این کفی در شش اندازه متفاوت در دسترس خواهد بود و قیمت آن 300 دلار است. اپلیکیشن آن نیز با گوشی‌های اندرویدی و آی او اس سازگاری دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------