بهبود سریع‌تر شکستگی استخوان‌ها با داروی تزریقی



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, شکستگی استخوان‌ها
سالانه از هر سه نفر بزرگسال60 ساله و بالاتر مبتلا به شکستگی لگن، یک نفر جان خود را از دست می‌دهد، به همین دلیل، استارت آپ وابسته به دانشگاه پوردو (ایندیانا، آمریکا) آزمایش‌های بالینی داروی تزریقی جدیدی را آغاز کرده که هدف آن بهبود سریع‌تر استخوان‌های شکسته و تقویت استخوان‌های ضعیف است. 

به گزارش ساینس دیلی، داروی کشف‌شده NOV004دانشگاه پوردو از شرکت Novosteo منحصربه‌فرد است، زیرا در محل شکستگی  متمرکز می‌شود و  بقیه بدن در معرض دارو قرار نمی‌گیرد .

 

به‌تازگی اسکات سالکا به‌عنوان رئیس اجرایی به این استارت آپ پیوسته است و تجربیات 28 ساله خود را به‌عنوان کارآفرین بیوتکنولوژی به کار گرفته تا به Novosteo در اقدامات نوآورانه‌اش کمک کند و این دارو را از آزمایشگاه به کارآزمایی‌های بالینی و درنهایت به دست پزشکان و بیماران برساند.

 

سالکا می‌گوید: "ما روی برخی از علوم شگفت‌انگیز کارکردیم و  باعث تفاوت در کاهش میزان مرگ‌ومیر و بهبود کیفیت زندگی جمعیت سالخورده شدیم. ما مطالعات بالینی را با NOV004 کامل کردیم و قصد داریم تا اواخر سال، این دارو را در آزمایش‌ها بالینی مورد استفاده قرار دهیم."

 

به‌عنوان مدیرعامل، سالکا تلاش زیادی برای پیشبرد داروهای جدید از طریق پیشرفت‌های پیش بالینی و مراحل اولیه بالینی کرده و این تحقیق را نیز با موفقیت هدایت کرده است.

 

Novosteo در حال حاضر در جستجوی کاربرد بیشتر این داروی هدفمند تزریقی برای سایر موارد ازجمله کاشت دندان، شکستگی‌های سروصورت و تعویض مفصل ران و زانو است.

 

علاوه بر این، Novosteo دارای یک خط آزمایشی تولید دارو برای درمان مجموعه‌ای از بیماری‌های اسکلتی عضلانی است.

 

سالکا برخی از این فناوری‌ها را در کنفرانس مشارکت جهانی علوم زیستی ماه جاری در کالیفرنیا ارائه خواهد کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------