اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

کدام بیمارستان‌ها مبتلایان به ویروس کرونا را پذیرش می‌کنند؟



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,ویروس کرونا
فهرست بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کل کشور از سوی سازمان نظام پزشکی اعلام شد. 

به گزارش روز شنبه سازمان نظام پزشکی، در مجموع ۱۷۰ بیمارستان در کشور ارائه دهنده خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

 

فهرست این بیمارستان‌ها به تفکیک هر استان (بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی در هر استان) به شرح زیر است:

 

در استان گیلان، بیمارستان رازی رشت به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های امینی لنگرود، شهید نورانی تالش، نیکوکار املش، رسالت ماسال، شهدای رضوانشهر و قدیمی لاهیجان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری هستند.

 

در استان خراسان رضوی، مرکز آموزشی درمانی امام رضا به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های دکتر شریعتی، ثامن الائمه(ع) چناران، حضرت زهرای فریمان، خاتم الانبیا(ص) باخرز، ابن سینا حجازی مشهد، خاتم الانبیا(ص) خلیل آباد، امام خمینی (ره) درگز و موسی بن جعفر (ع) قوچان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان مازندران، بیمارستان‌های رازی قائم شهر، خاتم الانبیا(ص) بهشهر، امام خمینی (ره) آمل و امام خامنه‌ای عباس آباد به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های امام خمینی (ره) آمل، امام خمینی (ره) عباس آباد، قدیم بهشهر، شهید بهشتی نوشهر و امام خمینی (ره) فریدونکنار به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، سینا، مدائن به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های جدیدالتاسیس رازی، ضیاییان و محب یاس به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان شهدای یافت آباد، شهرام و آتیه به عنوان بیمارستان‌های ریفرال، بیمارستان‌های شهدای یافت آباد، شهید فهمیده، فاطمه الزهرا(س) رباط کریم و لولاگر به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان البرز، بیمارستان امام علی (ع) به عنوان بیمارستان ریفرال، بیمارستان‌های کوثر، ثارالله(ع) مهرشهر، امام حسن مجتبی (ع) نظر آباد و فاطمه الزهرا (س) اشتهارد به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در لارستان، بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان ریفرال و بیمارستان با قابلیت تخلیه اضطراری خواهد بود.

 

در استان یزد، بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان ریفرال، بیمارستان‌های شهید بهشتی تفت، فاطمه زهرا (س) مهریز و حکیم بهاباد به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان قم، بیمارستان کامکار عرب نیا به عنوان ریفرال، بیمارستان‌های کامکار و حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری است.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان‌های مسیح دانشوری و انصاری به عنوان ریفرال و بیمارستان‌های ستاری قرچک، زعیم پاکدشت، شهدای گمنام تهران، طرفه تهران، امام حسین (ع) و سوم شعبان دماوند به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در کرمان، بیمارستان افضلی پور به عنوان ریفرال، بیمارستان‌های امام حسین (ع) ارتش، قائم بردسیر و جدید زرند به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری خواهد بود.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، بیمارستان بوعلی ریفرال و بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی (ره) خاش و جدید سراوان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری هستند.

 

در هرمزگان، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ریفرال است و بیمارستان‌های سید الشهدا(ع) ارتش، سیریک و علی بن ابی طالب (ع) رودان به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری خواهند بود.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بیمارستان رازی ریفرال و بیمارستان‌های شهدای ایذه، قدیم مسجد سلیمان، شهید چمران سوسنگرد، امام خمینی (ره) رامهرمز و رسول اکرم (ص) رامشیر به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان فارس، بیمارستان علی اصغر(ع) و بیمارستان فقیهی ریفرال هستند و بیمارستان‌های حضرت علی اصغر(ع)، شهدای سروستان، فاطمه الزهرا (س) مهر، اشکنان و قمر بنی هاشم (ع) بیضا به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سیناو امام رضا (ع) ریفرال هستند و بیمارستان‌های چشم پزشکی علوی، بخش اورژانس قدیم بیمارستان امام رضا (ع) با ظرفیت ۸۰ تخت، تامین اجتماعی، فارابی ملکان و امام خمینی (ره) عجب شیر به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در کرمانشاه بیمارستان‌های طالقانی و حضرت فاطمه (س) میاندوآب به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، بیمارستان طالقانی و حضرت فاطمه (س) میاندوآب به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان اصفهان، بیمارستان فارابی ریفرال است و بیمارستان‌های فارابی، عیسی ابن مریم(ع)، صاحب الزمان (عج) شهرضا، گلدیس، ۹ دی خمینی شهر، تامین اجتماعی فاطمه الزهرا (س) و گلپایگان به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در استان ایلام، بیمارستان‌های شهدای زاگرس، امام علی (ع) سرابله، شهدای دهلران و امام حسین (ع) مهران به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در دانشگاه علوم پزشکی بابل، بیمارستان روحانی ریفرال است و بیمارستان ۱۷ شهریور مرزی کلا به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در بوشهر، بیمارستان‌های نیروی هوایی ارتش، زینبیه خورموج، امام خمینی (ره) کنگان، امام هادی (ع) دیر و امیرالمومنین (ع) بندر گناوه به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، بیمارستان ولیعصر به عنوان ریفرال، بیمارستان‌های ایرانمهر، بخش عفونی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)، خاتم الانبیا درمیان، علی ابن ابیطالب (ع) سربیشه و شفا بشرویه به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در خراسان شمالی، بیمارستان‌های امام حسن (ع)، جراحی قلب، امام علی (ع)، قدیمی شیروان و شهدای فاروج به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در اراک، بیمارستان‌های امیر المومنین(ع)، آیت الله خوانساری، فرهنگ خسروانی فراهان، امام صادق (ع) دلیجان و والفجر تفرش به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در اردبیل، بیمارستان‌های امام، بوعلی، امام رضا (ع)، کوثر، امام خمینی (ره) پیله سوار و ولایت گرمی به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در آبادان، بیمارستان طالقانی ریفرال است و بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در یاسوج، بیمارستان شهید جلیل به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در نیشابور، بیمارستان حکیم به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در همدان، بیمارستان سینا فرشچیان به عنوان ریفرال و بیمارستان‌های سینا، بعثت و مهر ملایر به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در سبزوار، بیمارستان دکتر واسعی به عنوان ریفرال و همان بیمارستان به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در لرستان، شهدای عشایر به عنوان ریفرال و بیمارستان‌های امام خمینی (ره) الشتر، ۵۲۵ ارتش، امام خمینی (ره) دوره چگنی و ولیان الیگودرز به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در زابل، مرکز بیماری‌های تنفسی بیمارستان سینا به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در شهرکرد، بیمارستان هاجر ریفرال است و ولیعصر(عج) بروجن به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری خواهد بود.

 

در کاشان، بیمارستان تقوی ریفرال است و بیمارستان‌های تقوی و شهید بهشتی به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در گلستان، بیمارستان صیاد شیرازی ریفرال است و بیمارستان‌های بقیه اله علی آباد کتول، شهدا بندر گز، ۵۰۶ ارتش، فاطمه الزهرا (س) مینودشت و حضرت معصومه (س) آزادشهر به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری خواهد بود.

 

در زنجان، بیمارستان‌های ارتش، بال مجزای بخش عفونی و اورژانس قدیم بیمارستان ولیعصر، ابهر، بوعلی سینا خرمدره به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در ساوه، بیمارستان‌های ۱۷ شهریور، شهید مدرس و امام رضا (ع) زرندیه به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در سنندج، بیمارستان توحید به عنوان ریفرال است و بیمارستان‌های توحید، شهید چمران سروآباد، صلاح الدین ایوبی بانه، فجر مریوان و قدیمی یا جدید سقز به عنوان بیمارستان با تخلیه اضطراری خواهد بود.

 

در قزوین، بیمارستان‌های بوعلی و صحرایی بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری هستند.

 

در شاهرود، ساختمان قدیم اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) و میامی به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری خواهند بود.

 

در دزفول، بیمارستان گنجویان ریفرال است و بیمارستان ۵۸۰ ارتش به عنوان بیمارستان با قابلیت تخلیه اضطراری است.

 

در مراغه، بیمارستان سینا ریفرال است و بیمارستان امیر المومنین(ع) با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در سمنان، بیمارستان کوثر، امیر المومنین(ع) و امام حسین (ع) آرادان به عنوان بیمارستان با قابلیت تخلیه اضطراری هستند.

 

در بهبهان، بیمارستان اشرفی اصفهانی آغاجاری با قابلیت تخلیه اضطراری خواهند بود.

 

در تربت حیدریه، بیمارستان مه و لات با قابلیت تخلیه اضطراری است.

 

در تربت جام، بیمارستان ارتش و طالقانی با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

در جهرم، بیمارستان خفر با قابلیت تخلیه اضطراری است.

 

در جیرفت، بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، سید الشهدای(ع) رودبار جنوب و شهدای قلعه گنج با قابلیت اضطراری خواهد بود.

 

در خمین، کلینیک ویژه خمین با قابلیت تخلیه اضطراری است.

 

در ایرانشهر بیمارستان دلگان، در رفسنجان بیمارستان نار، در سراب بیمارستان امام خمینی (ره)، در فسا بیمارستان شریعتی، در گراش بیمارستان امام خمینی (ره)، در سیرجان بیمارستان امام رضا (ع)، در خلخال بیمارستان امام خمینی (ره)، در اسدآباد بیمارستان امام خمینی (ره)، در اسفراین بیمارستان امام خمینی (ره)، در خوی بیمارستان‌های قمر بنی هاشم (ع) و امام خمینی (ره)، در بم بیمارستان جواد الائمه (ع) نرماشیر و در توانبخشی نیز ساختمان نظام مافی مستقر در بیمارستان روان پزشکی رازی به عنوان بیمارستان‌های با قابلیت تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده‌اند.

 

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به پنج نفر رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------