اعلام ساعت کاری داروخانه مرکزی هلال‌احمر در تعطیلات نوروز ٩٩



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, داروخانه مرکزی هلال‌احمر
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات دارویی با حداکثر توان و بدون تعطیلی در ایام نوروز از سوی داروخانه مرکزی هلال احمر وابسته به این سازمان خبر داد. 

به گزارش ایلنا، حسن صفاریه با اشاره به اعلام ساعت کاری داروخانه مرکزی هلال احمر در پی شیوع کرونا ویروس(کووید – ١٩) در کشور  اعلام کرد: از آنجا که خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت های سازمان تدارکات پزشکی است؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده داروخانه های تحت پوشش این سازمان در ایام نوروز  ٩٩  با حداکثر توان فعالیت می کند تا بیماران در شرایط کنونی مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

 

وی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ٢ تهرانپارس در خیابان جشنواره واقع شده است و هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات دارویی با شماره تلفن ٤١٦٥١ تماس بگیرند.

 

به گفته سرپرست سازمان تداکات پزشکی جمعیت هلال احمر، پرسنل داروخانه جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش قراردارند و در صورت نیاز آمادگی ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روزی از سوی پرسنل داروخانه وجود دارد.

 

 وی افزود: بیماران و مراجعان می توانند برای دریافت خدمات، تهیه دارو و همچنین تأیید نسخ در ایام نوروز به شرح جدول زیر به داروخانه های تحت پوشش این سازمان مراجعه کنند.

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, داروخانه مرکزی هلال‌احمر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------