سه کودک کردستانی به کرونا ویروس مبتلا شدند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,هومن قصری
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آزمایش کرونا ویروس سه کودک پنج، شش و هشت ساله سنندجی مثبت بوده و این سه کودک در حال حاضر در بیمارستان بعثت سنندج بستری هستند.

هومن قصری در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی اطلاعات در رابطه با این ویروس از چین دریافت شده است، مردم بر اساس شنیده‌ها بر این باور بودند که کودکان زیر ۱۰ سال به این ویروس مبتلا نمی‌شوند و مرگ و میز در این بازه زمانی وجود ندارد.

 

وی افزود: اما متأسفانه با توجه به تغییر رفتار کرونا ویروس در کشورهای مختلف شاهد هستیم که در برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و همچنین ایران کودکان نیز به این ویروس مبتلا می‌شوند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر سه کودک سنندجی نیز به این ویروس مبتلا هستند، ادامه داد: توصیه می‌شود مادران و پدران کودکان تمامی توصیه‌های بهداشتی که در روزهای گذشته به طور مکرر تکرار شده است را برای کودکان خود نیز رعایت کنند.

 

قصری یادآور شد: به والدین توصیه می‌شود با توجه به اینکه این روزها مدارس و مهدهای کودک تعطیل هستند توصیه می‌شود که از حضور کودکان در کوچه‌ها و پارک‌های بازی جلوگیری کنند و شستشو و ضدعفونی کردن دست‌های آنان را به طور مداوم انجام دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------