توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,ضدعفونی کننده
با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، ۱۶۰ هزار بطری مواد ضد عفونی کننده دست به صورت رایگان به ۲۰ بیمارستان در استان تهران و همچنین استان‌هایی که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشته‌اند، توسط هلدینگ HNT توزیع شد. 

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید مواد ضد عفونی کننده هلدینگHNT، اظهار کرد: این هلدینگ شامل ۱۴ شرکت دانش بنیان است که بخشی از آنها در فرایند مقابله با ویروس کووید ۱۹ مشارکت مستقیم دارند. ما امروز شاهد تحقق یک رکورد در این حوزه هستیم،  آنچه به عنوان یک خط مستمر تولید مواد ضدعفونی کننده با حداکثر مطلوبیت، کیفیت و استاندارد شاهد تحقق تولید و توزیع آن هستیم، خوشبختانه در مدت زمان کمتر از یک هفته شکل گرفته است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم هفته آینده نیز شاهد گسترش زنجیره تولید ماسک N۹۵ استاندارد مورد نیاز تیم های پزشکی که در خط مقدم ارائه خدمات هستند، باشیم.

 

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه تاکنون تولید۵۳ قطعه دستگاه اکسیژن ساز در ذیل این شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته است، گفت: ۱۷ مورد نیز در آستانه تحویل است و به دلیل جایگاه مهمی که دستگاه کمپرس اکسیژن در مراکز درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دارد، این مسئله کمک شایان توجهی به تیم های درمانی می‌کند.

 

زالی ابراز امیدواری کرد که طی یکی دو ماه آینده  در مجموعه شرکت‌های دانش بنیان شاهد تولید ایزوپروپیل الکل نیز باشیم، چراکه تولید این محصول از نظر فنی کاری دشوار در حوزه صنعت محسوب می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هلدینگ دانش بنیان HNT مشتمل بر ۱۴ شرکت دانش بنیان در عرصه‌های مختلف فناوری و تولید است که در طول یک ماه گذشته پنج شرکت دانش بنیان این هلدینگ نسبت به احداث خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار عدد بطری اقدام کرده و در این میان ۳۰۰ هزار عدد بطری مواد ضدعفونی کننده دست به صورت رایگان در  بیمارستان‌های تهران و سایر استان‌های دارای بیشترین ابتلا به کرونا،  توزیع کرده است.

 

همچنین توزیع ۴۰۰ هزار عدد ماسک و ۲۹۰ عدد گان در بیمارستان‌های تهران و سایر  استان‌ها و همچنین احداث خط تولید ۲۸۵ هزار عدد انواع ماسک‌های N۹۹، N۹۵ و ماسک‌های جراحی بر اساس تکنولوژی نانو و ۱۰۰ میلیون عدد انواع ماسک از دیگر اقدامات این هلدینگ بوده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------