محققان:‌ چهل‌ساله‌ها در معرض ضعف و بیماری



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,چهل‌ساله‌ها
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، تقریباً نیمی از افراد در چهل سالگی علائم ضعف زیادی را نسبت به افراد در دهه هفتاد زندگی نشان می‌دهند. 

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، تقریباً نیمی از افراد در چهل سالگی علائم ضعف زیادی را نسبت به افراد در دهه هفتاد زندگی نشان می‌دهند.

 

به گفته کارشناسان، تعادل ضعیف و ضعف پاها از شایع‌ترین علائم ضعف در افراد میانسال است و به میزان قابل توجهی در این گروه سنی شایع است.

 

این مطالعه توسط محققان استرالیا  صورت گرفته و نتایج آن نشان داد، ۴۵ درصد از مردم در چهل سالگی علائم ضعف را از خود بروز می‌دهند. 

 

نویسندگان  این پژوهش، ورزش، رژیم غذایی مناسب، خواب و مراقبت از سلامت روانی را توصیه می‌کنند و تأکید می‌کنند، پیروی از سبک زندگی سالم به میزان قابل توجهی در سلامت افراد نقش دارد. 

 

کارشناسان باور دارند، ظهور علائم ضعف منجر به کاهش سلامت عمومی می‌شود و همین موضوع منجر به افزایش حساسیت به بیماری‌ها و درنهایت بستری در بیمارستان می‌شود.

 

با این وجود، ورزش، رژیم غذایی سالم، خواب مناسب و مراقبت از سلامت روانی می‌تواند به رفع مشکلات بهداشتی افراد در دهه ۴۰ کمک کند و زندگی در دوره سالمندی را با سلامت بیشتر همراه سازد.

 

این مطالعه به صورت آنلاین در مجله BMC Geriatrics منتشر شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------