فوت ۱۶۶ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۶۶ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد. 

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر رسید.

 

لاری بیان کرد:خوشبختانه تا کنون ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون سه میلیون و ۷۱۹ هزار و ۲۱۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی با اشاره به وضعیت استان‌ها گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

لار ی در پایان افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------