نتیجه کرونایی مسابقه پرسپولیس-النصر دو هفته دیگر بروز می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: متاسفانه بسیاری از شهروندان در جشن و شادی دیشب ماسک نزده و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند که حتما نتیجه این کار طی هفته‌های آینده با افزایش تعداد بیماران بروز می‌کند. 

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همه تخت‌های بخش کرونای بیمارستان‌های استان پر است و اگر اوضاع به همین شکل پیش برود ناچاریم از تخت‌های سایر بخش‌ها برای بستری کردن بیماران کرونایی استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را آن طور که باید و شاید رعایت نمی‌کنند، افزود: وضعیت قرمز امروز ناشی از رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی در خصوص ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات طی هفته‌های گذشته است.

 

وی با اشاره به نگرانی جدید کادر بهداشت و درمان توضیح داد: با پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل تیم النصر عربستان شاهد حضور مردم در کوچه و خیابان‌ها برای شادی پس از این پیروزی بودیم. متاسفانه بسیاری از شهروندان در جشن و شادی دیشب ماسک نزده و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند که حتما نتیجه این کار طی هفته‌های آینده با افزایش تعداد بیماران بروز می‌کند.

 

بابایی با بیان اینکه اغلب بیمارانی که در موج سوم نیاز به بستری پیدا می‌کنند، مشکلات ریوی داشته و بد حال هستند، گفت: به دلیل جهش این ویروس بیماران موج سوم علایم شدیدتری نسبت به موج دوم و اول دارند.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز با تاکید بر اینکه برای درمان کرونا فعلاً هیچ واکسنی به جز ماسک وجود ندارد، افزود: از مردم درخواست می‌شود نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش احساس مسئولیت کنند.

 

بابایی گفت: بدون شک اگر وضعیت به همین منوال پیش برود ممکن است مثل اسفند سال گذشته و اوایل امسال، تردد در  برخی از جاده ها مجددا محدود شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------