راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در اصفهان/ پذیرش ۳۴ بیمار کرونایی



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,بیمارستان صحرایی
رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: تاکنون ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صحرایی بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان پذیرش شده و ظرفیت پذیرش ۱۳۰ بیمار را داریم. 

سیدرضا مرتضویان در گفت‌وگو با  مهر، با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی صدوقی در اصفهان اظهار داشت: این مرکز در منطقه جنوبی سپاهان‌شهر و با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب برپا شده است.

 

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت، ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صحرایی بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان پذیرش شده است، اضافه کرد: در حال حاضر این بیمارستان ظرفیت ۷۰ بیمار را دارد.

 

رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی دارای ۶ تخت در بخش مراقبتهای ویژه است، تصریح کرد: اورژانس تفکیکی زنانه و مردانه، آزمایشگاه، بخش رادیولوژی و «سیتی‌اسکن» در این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

 

امکان افزایش ظرفیت تا ۱۳۰ بیمار را داریم

 

وی با بیان اینکه توسعه فضای این بیمارستان برای بیماران بیشتر تا ۱۳۰ بیمار نیز ممکن است، افزود: اما در این ارتباط از شهروندان درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا جلوگیری کنند.

 

مرتضویان با بیان اینکه در حال حاضر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صدوقی پذیرش نمی‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون هفت هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صدوقی اصفهان بستری شده‌اند.

 

وی با اشاره به فعال بودن آزمایشگاه تشخیص کرونا در بیمارستان شهید صدوقی ابراز داشت: در حال حاضر روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تست «پی سی آر کرونا» در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------