فوت ۳۰۴ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کووید ۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۳۰۴ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد. 

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۴۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۴۲ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴۸۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته‌ سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون چهار میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری بیان کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------